Gå til innhold

Catch blir til Ventelo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer. Catch-Gamer er ikke lenger en del av Catch, men er nå kjøpt ut av de som drev det. Den eneste linken mellom Catch-Gamer og Catch er vel at Catch-Gamer fortsatt hoster tjenestene på servere hos Catch, men jeg regner med at oppkjøpet av Catch ikke vil ha noen innvirkning på det.

Lenke til kommentar

godt jeg får fiber i februar og skal ut av deres nett...

 

Minner meg om fisken som ble slukt av den litt større og så kom enda en større osv... Liker dårlig når store selskaper sluker de litt mindre etc.

 

Catch har jeg gitt mye skryt til, men det gikk i dass når bluecom kom på banen, og nå er det vel ivertfall ikke noe lysere tider for gammle catch kunder vil jeg tro!

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Stakkars Catch kunder, verre selskap enn Ventelo finnes nesten ikke i Norge. Håpløse teknikere og en ledelse som overhodet ikke tar kundene sine på alvor.

5257364[/snapback]

 

Kan du utdype påstandene litt bedre og komme med noen eksempler da det ville være veldig interessant for oss som er BC kunder og få vite litt mer om Ventelos behandling av kunder...Min bindingstid hos BC går ut nå i Desember og da vil jeg vurdere om jeg skal bytte til en annen Isp eller fortsette...Vil jo ikke være en part av missfornøyd kundemasse hvor man får dårlig service og kanskje har mye nedetid p.g.a håpløse teknikere og ledelse som du sier selv....

Lenke til kommentar
Kan du utdype påstandene litt bedre og komme med noen eksempler da det ville være veldig interessant for oss som er BC kunder og få vite litt mer om Ventelos behandling av kunder...Min bindingstid hos BC går ut nå i Desember og da vil jeg vurdere om jeg skal bytte til en annen Isp eller fortsette...Vil jo ikke være en part av missfornøyd kundemasse hvor man får dårlig service og kanskje har mye nedetid p.g.a håpløse teknikere og ledelse som du sier selv....

 

Uansett kan du jo bare gi dem en sjanse da, være med til du blir misfornøyd, og hoppe av når du ikke gidder mer. Siden bindingstiden din er ute, kan du jo hoppe av når som helst, du begynner jo ikke på et nytt år med binding...

 

Det er jo ingen grunn til å hoppe av bare fordi Catch blir oppkjøpt, dersom tjenestene de leverer blir videreført på en like god måte etterpå. Greit at det i mange tilfeller ikke er tilfelle (f. eks. DnB + Gjensidige NOR => DnB NOR / Gjensidige), men jeg ser ingen grunn til å skifte før det er i ferd med å gå galt, eller har gått galt.

Lenke til kommentar

er selv catch kunde /nå bluecom whatever.. med et såkalt pro abb med lovet respons på support innen 2 min....

 

 

men nå etter bytte til bluecom... er responstiden på 10 minimum + at de ikke får ordnet opp i problemene.. de har strupet min 2200/640*som fungerte ypperlig* linje til 1800/384

 

vuderer strekt å bytte isp nu... telenor eller ngt er intet alternativ.. (ingen av de som leverer på telenor er aktuelle pga avstand til sentral)

de har fungert bra i lange perioder... men de sliter VIRKELIG med å rette opp feil de selv har laget i sitt nett..sist gang tok det ca en måned..

 

så.... kanidater på adsl/sdsl som leverer KVALITET ønskes... minimum opplast = 512...

på nedlast kan jeg klare meg med 1500..

Porsgrunn er stedet...

 

 

<- opplever altså rotet med catch/bluecomt som så frustrerende at jeg vurderer å bytte isp... og jeg tviler på at oppkjøpet vil gi oss PRIVATKUNDER et bedre opplegg..

Endret av Nake
Lenke til kommentar
er selv catch kunde /nå bluecom whatever..  med et såkalt pro abb  med lovet respons på support innen 2 min....

 

 

men nå etter bytte til bluecom...  er responstiden på 10 minimum + at de ikke får ordnet opp i problemene..  de har strupet min 2200/640*som fungerte ypperlig* linje til 1800/384

 

 

 

Enig

Jeg kunne ikke få fullrost supporten til catch nok tidligere, ingen ventetid på support og teknikere som faktisk kan noe. Sist jeg ringte bluecom support ga jeg f**n etter 15 min i kø. Ble litt småfrekk og ringte det gamle catch support nummeret og fikk svar umiddelbart.

 

Jeg er ikke glad for denne utviklingen.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Min opplevelse av å få bytta fra catch til bluecom er følgende. Jeg hadde catch i akkurat 1 år, aldri problemer ingen nedetid. Fikk bluecom, samme sentral etc, men etter 1 mnd så stoppa linja opp. Og jeg ringte support. De skulle sjekke opp senere på ettermiddagen. Endte opp med å måtte ringe og sjekke opp saken selv dagen etterpå. Fikk teknikker dagen etterpå, han klarte ikke å fikse linja og finne ut hvorfor den ikke fungerte og han bestillte montør. Møntør fant ut at linja var sagt opp fra bluecom sin side mot telenor. Måtte ringe selv for å sjekke og de skulle se på saken. De måtte bestille nytegning av linje men jeg skulle få prioritet. Det er vel 14 dager siden linja gikk ned, og utallige mailer er sendt uten å få svar. I tillegg har jeg brukt mye tid i tlfen, og kun fått beskjed om at jeg var prioritert og ting ville bli fiksa fortløpende. Tja, hva skal man si...bluecom er ikke mye verdt i min bok. Alle kan få problemer men når man blir lovd gull og grønne skoger hele tia og ingenting skjer så blir man ikke noe positiv innstillt.

Lenke til kommentar

For å si det slik:

Min bedrift leverer tjenester på nettet. En ikke ubetydelig del av dette, er levert av Ventelo. Vi har nå hatt problemer i over 1 år (da vi begynte å levere vår tjeneste). Dette har selvfølgelig resultert i en haug med sinte kunder, siden det er vi som er sluttleverandør.

 

Teknikerne er en klasse for seg, f.eks forskjell mellom half og full duplex er en ukjent problemstilling for de.... (og det ER en vesentlig faktor når du snakker om raske WAN linjer). Forskjell på krysset og ukrysset kabel er også ukjente ting for de, for de er dette bare en kabel......

 

Ledelsen får vi aldri tak i, når vi må eskallere problemene videre.

 

 

Sorry, litt grinete nå... men når du sitter hver dag og får bøttesvis av kjeft fra sinte kunder fordi Ventelo ikke klarer å levere sin vare, blir det jo sånn :dontgetit:

 

Stakkars Catch kunder, verre selskap enn Ventelo finnes nesten ikke i Norge. Håpløse teknikere og en ledelse som overhodet ikke tar kundene sine på alvor.

5257364[/snapback]

 

Kan du utdype påstandene litt bedre og komme med noen eksempler da det ville være veldig interessant for oss som er BC kunder og få vite litt mer om Ventelos behandling av kunder...Min bindingstid hos BC går ut nå i Desember og da vil jeg vurdere om jeg skal bytte til en annen Isp eller fortsette...Vil jo ikke være en part av missfornøyd kundemasse hvor man får dårlig service og kanskje har mye nedetid p.g.a håpløse teknikere og ledelse som du sier selv....

5258388[/snapback]

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...