Gå til innhold

Julekonkurranse 2005 - luke 5 (Maskinvare/PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 x 1,7g = 13,6g

8 x 4,5g = 36g

 

Totalt 49,6g

 

øhhhh.... hva skal jeg svare?

 

 

EDIT: jeg runda nedover:)

5253190[/snapback]

 

Var litt nedtur ja, fikk også 49,6...

 

Spørsmål:

Hvor mye veier loddene i vektkassetten til Logitech G5 Laser Mouse til sammen?

 

Kanskje noen av loddene ikke er i vektkassetten men inni i selve musen? lurespørsmål? ;)

Lenke til kommentar
Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g."

Og 38 gram er ikke et alternativ...

5253098[/snapback]

Vi har aldri testet denne musa, du linker til testen til Hardware.no. Jeg har basert spørsmålet/svaralternativet på det Logitech selv oppgir. Dere får klage til dem hvis noe er feil ;-)

 

Et innlegg som røper korrekt svar er fjernet fra denne tråden.

Lenke til kommentar
Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g."

Og 38 gram er ikke et alternativ...

5253098[/snapback]

Vi har aldri testet denne musa, du linker til testen til Hardware.no. Jeg har basert spørsmålet/svaralternativet på det Logitech selv oppgir. Dere får klage til dem hvis noe er feil ;-)

 

Et innlegg som røper korrekt svar er fjernet fra denne tråden.

5253865[/snapback]

Haha, det der er det feigeste jeg noen gang har sett. Innrøm at du har gjort en feil istedet for å prøve å dytte skylden over på noen andre. Logitech oppgir helt korrekt at du kan justere vekten med opptil XXg, men du stiller spørsmål om hvor mye vektene veier til sammen. Spørsmålet og svaralternativene henger altså ikke sammen.

Lenke til kommentar

Det mangler ikke et alternativ, og det er ingen skrivefeil her fra vår side. Ett av alternativene er korrekt, i følge det Logitech selv oppgir på sine norskspråklige nettsider. Vi har ikke fått mulighet til å veie disse loddene selv, men forventer at opplysninger som er gitt på produsenten sin hjemmeside stemmer.

 

Jeg gjentar ikke dette flere ganger nå, og ber dere vennligst respektere dette, og gjerne også forsøke å holde en høflige tone. Disse julekonkurransene er ment som en hyggelig gest til dere lesere, og jeg syns det er ufattelig å se hvordan enkelte oppfører seg (enkelte innlegg er sensurert/slettet).

 

Spørsmål til dette innlegget rettes på PM til meg. Vennligst ikke post bilder av vektene. Vi har skjønt poenget til enkelte brukere her, men det er også fint hvis dere forsøker å forstå hva vi forklarer her. Korrekt svar, og kilden for svaret blir oppgitt når vinneren kåres.

Lenke til kommentar
Hmm, i testen deres står det "Vekt: Justerbar: 117 + inntil 38 g."

Og 38 gram er ikke et alternativ...

5253098[/snapback]

Vi har aldri testet denne musa, du linker til testen til Hardware.no. Jeg har basert spørsmålet/svaralternativet på det Logitech selv oppgir. Dere får klage til dem hvis noe er feil ;-)

 

Et innlegg som røper korrekt svar er fjernet fra denne tråden.

5253865[/snapback]

TST har rett. det rette svaret etter denne testen er hva Logitech selv har oppgitt

Lenke til kommentar
Uavhengig av språk, "product sheet'n" til Logitech sier følgende:

 

Adjustable weight cartridge

Adjust the G5s weight and balance (up to xx grams) for the control you need to dominate the competition.

 

Så TST og gamer.no har sitt på det tørre.

5256582[/snapback]

 

Der du referer så står du at du kan justere vekten med inntil xx gram, det er ikke det samme som den totale vekten av alle vektene, på logitech sider på et visst annet språk så står det noe annet.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...