Gå til innhold

Julekonkurranse 2005 - luke 4 (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Interessant. Så vidt jeg klarer å regne meg frem til, så er ingen av svaralternativene korrekte. Det vil si, et kommer helt an på hva som menes med "tilleggspakke". Regnes GTA:London som en tilleggspakke? Det kan vel knapt nok regnes å være et fullverdig spill..

5249467[/snapback]

 

 

sjønte heller ikke det der.. men tror jeg valgte riktig..

Lenke til kommentar

Er usikker på hvordan spørsmålet kan tolkes feil, men vi spør altså hvilket nummer i rekken GTA-utgivelser Liberty City Stories er (hvis vi utelukker tilleggspakker og samlepakker). Det fjerde, syvende eller niende GTA-spillet? Tenk dere godt om nå før dere svarer. Jeg vil ikke gi noen hint ... ;-)

Lenke til kommentar
Hvilket nummer i rekken GTA-utgivelser er Liberty City Stories (hvis vi utelukker tilleggspakker og samlepakker)?

 

Ja, det var den mest opplagte tolkningen det med kronologisk utgivelsesdato. Det var litt sleipt spørsmål egentlig, for det er ikke alle utgivelsene som er viden kjent :), men er 99% sikker på at jeg fikk det rett. Lykke til alle andre.

Lenke til kommentar

Hvis det er det litt "avanserte" versjonen fra 2004 du tenker på, Bjorn, så ser jeg på den på samme måte som GTA:London 1969. Det er omtrent som forskjellen mellom GTA3 på PC og playstation.

 

Det er derfor jeg sier at det kan være et godt grunnlag for forvirring med dette spørsmålet ;)

Endret av cetram
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...