Gå til innhold

Fem rimelige TV-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en kammerat av meg hadde pinnacle kortet... må ha veldig kraftig pc for at opptak ikke skal hakke... pluss at s-video og komposite ikke fungerer med pinnalce programvaren

5242578[/snapback]

 

 

hmm, ikke noe for et 1,2 ghz mini-itx basert system altså. søren, får se meg om etter et annet kort da.

Lenke til kommentar
men til HTPC ville vi selvsagt satset på en versjon med fjernkontroll. Kortet finnes for øvrig også i en lavprofilsutgave

 

Hvorfor det, når man har egen fjernkontroll til W-MCE? Trenger ikke mer fjernkontroler enn nødvendig...

5242985[/snapback]

 

Nei man får kjøpt et spesielt tastatur til win mce med musepeker på høyre side.

Lenke til kommentar
Synd at Linux ikke støttes. Jeg har planer om å oppgradere fra Windows XP til Ubuntu og må da skifte ut det gamle Pinnacle TV-kortet jeg har nå på grunn av manglende driverstøtte fra Pinnacle.

5242921[/snapback]

Javel? har selv hatt pinnacle pctv og det har fungert "out of the box" med de distroene jeg har prøvd.Har du sjekket om kortet fungerer under knoppix / kanotix?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...