Gå til innhold

Kamp om Xbox 360 i morges (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så glad jeg fikk den jeg... men det skulle komme over 10000 før jul?

det er gode nyheter da! Den ble visst mer populær enn noen hadde forestilt seg...

5243989[/snapback]

 

Er salgene så oppsiktsvekkende høye da? Er vel mer at tilgangen er "oppsiktsvekkende lav". Ellers skjønner jeg ikke helt at folk går mann av huse for den, er liksom ikke så mange "must-have"-spill til den, så jeg hadde ihvertfall vært tålmodig nok til å vente litt...

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Forskjellen på XBOX Premium, XBOX 360 og XBOX 360 Core? De to første like? Men hva annet?

5245426[/snapback]

Xbox 360 Premium er det samme som Xbox 360, men Core derimot er en "enkel versjon". Den dyre har trådløs kontroller, harddisk, headset, komponentkabel og en fjernkotroll. Core har bare maskinen og en kontroller med kabel.

 

 

Var forresten en av de heldige som fikk seg en box i går, men ingen spill. :cry:

Lenke til kommentar
Forskjellen på XBOX Premium, XBOX 360 og XBOX 360 Core? De to første like? Men hva annet?

5245426[/snapback]

Xbox 360 Premium er det samme som Xbox 360, men Core derimot er en "enkel versjon". Den dyre har trådløs kontroller, harddisk, headset, komponentkabel og en fjernkotroll. Core har bare maskinen og en kontroller med kabel.

 

 

Var forresten en av de heldige som fikk seg en box i går, men ingen spill. :cry:

5245623[/snapback]

 

 

hehe, den er lei, du får alliere deg med en som ikke fikk xbox men bare spill da ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjørte en tur bortom Elkjøp på Gjøvik 15-20 minutter før det åpnet (de åpner kl 10), bare får å se hvor mange som hadde møtt opp. Der sto det faktisk bare 20 personer + 2 selgere utenfor døren, og det så ut som om flere av dem kom sammen (ektepar og slikt), slik at gjengen totalt sett sikkert ikke skulle ha mer enn kanskje 15 Xbox 360er.

 

Nå vet jo ikke jeg hvor mange maskiner de hadde på Elkjøp i Gjøvik, men tilstandene så i allefall ikke ut til å være så kaotiske der, mulig det var noe som gikk igjen i litt mindre byer?

Lenke til kommentar

Var utsolgt på Elkjøp og EB Games i Porsgrunn. Stakk innom Expert og der var det en Premium som ikke hadde blitt hentet. Spurte først om de hadde og han jeg pratet med først sa at alle var vekk, så kom det en annen og pekte på en boks bak meg og sa at det var en igjen.

 

Tok den og Project Gotham Racing 3.

 

Kom hjem, pakket ut herligheten og oppdaget at jeg trengte en Play&charge unit. Dro til EB Games for der hadde jeg sett de hadde slike og kjøpte en. Tenkte PGR3 kunne bli litt lite, så jeg kjøpte Perfect Dark Zero også.

 

Spilt et par timer og fått meg Live Gold subscription, er veldig morsomt å spille multiplayer.

 

Spillene er helt like slik andre spill er på xbox1 (bortsett fra mye bedre grafikk), så jeg venter spent på "next generation games" som virkelig tar bruk av hardwaren i xbox360.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...