Gå til innhold

Omtale av Kameo: Elements of Power (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin anmeldelse. ble litt mer usikker på om jeg skal ta Kameo i tillegg til PGR3 imorgen.. hva syns du jeg burde ta da Groven? hmm.. er ikke så begeistret for fps på konsoll \ med kontroller men kanskje jeg skal kjøpe COD2 eller noe og prøve å bli vant til det..

5235814[/snapback]

Hm, et vanskelig spørsmål. Jeg liker Kameo godt, men det har alt for mange feil og mangler etter min mening. Hvis du har muligheten for en liten test av spillet kan kanskje det hjelpe deg med avgjørelsen.

 

Hvis folket ikke er mørkeredde kan jeg nevne Condemned som en liten og spennende outsider. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fin anmeldelse. ble litt mer usikker på om jeg skal ta Kameo i tillegg til PGR3 imorgen.. hva syns du jeg burde ta da Groven? hmm.. er ikke så begeistret for fps på konsoll \ med kontroller men kanskje jeg skal kjøpe COD2 eller noe og prøve å bli vant til det..

5235814[/snapback]

Jeg syns at du ikke burde kjøpe Kameo i morgen, for du kan last en demo av det, så kan du jo bare prøve den først. Det skal jeg hvertfall. :) Blir PGR3 på meg i morgen, og kanskje et til, men vet ikke hvilket enda.

 

Bra omtale forresten, faktisk ganske enig i mye av dette etter jeg prøvde demoen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Nå er det også kommet en ny demo til Kameo, som er nesten en halv giga større.

Med den også får du nok testa spillet ganske godt, som Groven anbefalte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...