Gå til innhold

Omtale av Project Gotham Racing 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir relativt fort lei av banene i slike bilspill. Hvordan føler du dette med 3'ern?

Er det stor variasjon eller er det mye av det samme slik som baner som er reversert, halve banen osv?

Sitter og vipper på pinnen fortsatt om jeg skal kjøpe på fredag eller ei, men men:)

5232077[/snapback]

Ja, det er noen baner som er reversert og forkortet/forlenget. I tillegg kjører du noen ganger de samme banene i natt- og dagmodus.

 

Likevel synes jeg variasjonen er god, og adrenalinet en får når man kjører sørger for at man ikke blir lei med det første. :)

Lenke til kommentar
Ja, det er noen baner som er reversert og forkortet/forlenget. I tillegg kjører du noen ganger de samme banene i natt- og dagmodus.

 

Reversering av baner i bilspill er bestandig like tapersk. Det hadde vel ikke kosta `så` mange kalorier og lage noen flere baner, i stedet for å resirkulere de som allerede er der. :hrm:

Lenke til kommentar
Endelig XBOX 360 spill omtale! :) Jeg bare lurer, er bildene som er lagt ut, in-game? Er det så bra grafikk?

5231641[/snapback]

Selv om det avhenger litt av TV-apparatet ditt, så er faktisk grafikken slik som du ser den på bildene. Legg spesielt merke til det skjermbildet der du ser innenfra bilen. Herlig. :)

5231717[/snapback]

 

Det er søren meg imponerende altså! Fy flate*Misunner dere anmeldere* :dribble:

Lenke til kommentar

Erre bare meg eller hakker spillet når man kjører to player og det går fort unna i svingene (splitscreen). Føles ut som når jeg prøvde spille need for speed underground på en ps2 og det blei for mye for den å jobbe med. Var veldi skuffende må jeg si. Har en stående på jobb samt vært på xbox360 kickoff og var slik begge steder. 1 player gikk fint men om dette er tilfellet virker det jo som det er begrensninger i forhold til hva den klarer å skyve unna.

Lenke til kommentar
Jeg syntes dere kunne vise hva dere syns om: Lyd, grafikk og slikt, vise karakter på alt: eller så kan dere lage slik: + kjempe god grafikk osv... - elendig lyd eller hva det måtte vere

5232269[/snapback]

Er det noe du savner forklaring/utdyping av i forhold til det som allerede står forklart i selve omtaleteksten?

 

Reversering av baner i bilspill er bestandig like tapersk. Det hadde vel ikke kosta `så` mange kalorier og lage noen flere baner, i stedet for å resirkulere de som allerede er der. :hrm:

5232571[/snapback]

I PGR3 er det jo åpent for å lage egne løyper i de store byene om ønskelig. Her er det nesten bare fantasien som setter grenser såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Har spilt det ei uke nå! Min konklusjon er at det er et talentløst spill som ikke har noe med simulator og gjøre. Så det går nok inn i mengden av arkadebilspill som er utgitt de siste årene.

 

En ting som irriterer meg er mph, men dere får vel km/h :)

 

 

off topic: Need for speed er greit men ikke så bra som underground 2

Call of duty 2 er veldig tøft men det går litt vilt for seg og man blir litt lei av tempoet og at man dør stort sett hele tiden. Så nå blir det ikke flere spill før Oblivion kommer :)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

PGR har vel aldri vært noe kjempebra av ett racingspill men likevel det beste Xbox har hatt å tilby. Prøvde Xbox360 idag på Elkjøp og veldig bra grafikk (Akkurat som på min PC) og der ligger problemet. Hva er nytt for meg som spiller ? Ingenting ! Dette er virkelig ingen NextGen konsoll og håper PS3 kommer snart og viser hvordan en konsoll virkelig skal lages.

Lenke til kommentar
PGR har vel aldri vært noe kjempebra av ett racingspill men likevel det beste Xbox har hatt å tilby. Prøvde Xbox360 idag på Elkjøp og veldig bra grafikk (Akkurat som på min PC) og der ligger problemet. Hva er nytt for meg som spiller ? Ingenting ! Dette er virkelig ingen NextGen konsoll og håper PS3 kommer snart og viser hvordan en konsoll virkelig skal lages.

5234779[/snapback]

 

LOL!!

 

Hva mener du PS3 kommer til å gjøre så mye bedre? Grafikken kommer ikke til å være særlig bedre der heller i de første titlene. Box'en kan nok mye bedre enn spillene som er kommet nå viser.

 

Men uansett, er det skademodell i PGR3? Får ikke med halvparten omtalen når jeg leser i denne trøtte tilstanden :blush:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...