Gå til innhold

Salg av TG-billetter starter snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva var _egentlig_ meningen med denne nyheten her?

 

Jeg syntes egentlig dette var en ganske teit nyhet. Du har ikke noe fast info å komme med her, så jeg ser virkelig ikke nytten.

5224331[/snapback]

Å informere om når billettsalget starter og om hvordan det vil foregå. Er ikke det innlysende? :)

Lenke til kommentar

Det pleier å være "kamp" om å få billetter, i fjor satt jeg oppe flere timer for å forsøke å få tak i billetter. Jeg både håper og tror at det nye systemet vil gjøre billettbestillingen relativ smertefri, men alle får nok ikke billetter. Så vidt jeg vet har TG vært utsolgt nesten hvert eneste år.

 

Jeg vil påstå at luften inne i hallen er det største problemet for TG. I tillegg til at luftrenseanlegget står på, så blir luften ofte skiftet ut ved at alle dørene åpnes. Det kan derfor være litt kaldt å sitte nærme en utgang. Luftkvaliteten er grei, men alt flyvestøvet er et stort problem, spesielt for personer som sliter med allergi og/eller astma.

Lenke til kommentar
Hva om flere personer registrerer seg som "kjøpere" enn det er tilgjengelige billetter? Vil ikke dette bety at den som registrerer seg først i praksis kan ende opp uten billett?

5226448[/snapback]

Da kan man nok, som tidligere, skrive seg på ventelisten. Er alltid mange som avbestiller TG-billetter og da vil neste man i ventelisten få mulighet til og kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...