Gå til innhold

Fildeling via Gmail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gmail kommer sikkert snart opp med noe fiks som setter en stopper for dette!

5225990[/snapback]

Og så kommer det sikkert et nytt program som klarer det likevel. Hvis du ser på nettsiden til peer2mail, så vil du se at det skal fungére på hvilken som helst epost-adresse. Hvis alle skal ombygges for å stoppe dette så blir det litt av en jobb.
Lenke til kommentar

Må bare få si at jeg missliker dette. Her har vi en kjempefin gratis e-post tjeneste, også kommer warez folk og skal utnytte dette ved å kjøre masse warez gjennom e-post serverene? Skjønner at det ikke er et problem nå (få som bruker det regner jeg med?), men jeg kan ikke forstå at folk er så kjipe at de forsøker å utvikle slik programvare uansett.

Lenke til kommentar
Må bare få si at jeg missliker dette. Her har vi en kjempefin gratis e-post tjeneste, også kommer warez folk og skal utnytte dette ved å kjøre masse warez gjennom e-post serverene? Skjønner at det ikke er et problem nå (få som bruker det regner jeg med?), men jeg kan ikke forstå at folk er så kjipe at de forsøker å utvikle slik programvare uansett.

5226968[/snapback]

Hvorfor skal man ikke utvikle noe sånt fordi det KAN brukes til noe ulovlig?

Lenke til kommentar

Fordi det er ikke til dette disse e-post serverene er satt opp, og jeg liker ikke at folk skal missbruke slike tjenester på denne måten. Det finnes mange måter å dele stuff på som ikke utnytter noe andre (peer-to-peer) for både lovlige og ulovlige delinger. Så lenge google og andre e-post leverandører ikke gjør det klart at de vil at serverene deres skal bruke til generell fildeling så syns jeg folk kan la være å gjøre det. Det spiller ingen rolle om det er lovlige eller ulovlige filer som deles (selv om warez gjør det enda mer forkastelig i mine øyne).

Lenke til kommentar

Hørtes ikke særlig bra ut hvis det fungerer slik at du må gi fra deg innloggingsinformasjon slik som passord til alle og en hver. Slik tolket jeg artikkelen. Har jeg tolket feil?

 

En ulempe med å gi fra seg passordet må være at spam'ere kan overta konto'en til å sende ut SPAM med. Er jeg et godt stykke utpå jordet nå, eller?

Lenke til kommentar

Ja de klan vel i hovedsak det, men de ber deg jo opprette en mailkonto kun til dette formålet, så egentlig trenger du jo ikke å være så redd for at noen skal snike seg inn på mail kontoen din og sende SPAM, og hvis de så gjør det, så trenger du ikke å legge kontoen under ditt navn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...