Gå til innhold

MP3-mobil på 1-2-3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Du kan nok spare penger på å kjøpe en uoriginal datakabel, men da bør du vite at bruk av uoriginalt ekstrautstyr i verste fall kan føre til at du mister garantien på telefonen din."

 

For en lusen garanti det er om man ikke får lov til å bruke en uorginal datakabel engang. (og hvordan skal de finne ut det forresten)

 

AtW

Lenke til kommentar
"Nokia: overgangen AD-15 som koster fra 120 kroner i vår prisguide"

Hmm.. det står at denne passer til nokia 6230i.. passer den også til 6230 tro? Har en slik, og har stort minnekort allerede, men lengter etter bedre lyd..

5207167[/snapback]

 

Ja, AD-15 passer til 6230 så vidt jeg vet.

Gå inn på denne adressen og sjekk linken for ekstrautstyr:

http://www.nokia.no/phones/6230/

Lenke til kommentar
"Du kan nok spare penger på å kjøpe en uoriginal datakabel, men da bør du vite at bruk av uoriginalt ekstrautstyr i verste fall kan føre til at du mister garantien på telefonen din."

 

For en lusen garanti det er om man ikke får lov til å bruke en uorginal datakabel engang. (og hvordan skal de finne ut det forresten)

 

AtW

5207544[/snapback]

 

Det spørs om de kan finne det ut i det hele tatt med mindre du forteller dem det. Men det står i garantivilkårene at de ikke dekker skader påfært telefonen av tredjepartsutstyr som ikke er godkjent av Nokia.

Men hvor bekymret du skal være for å bruke ekstrautstyr vet jeg ikke. Det er vel heller mer aktuelt å tenke på dette når du kjøper uoriginalt batteri.

 

Men det står i alle fall i vilkårene.

Lenke til kommentar
Noen telefonene, blant annet i-Mate JasJar og Qtek 9100, har 3,5mm jack innebygget, slik at du ikke trenger å bekymre deg for overganger.

Det er feil! Begge de har 2.5mm. :wallbash:

5208117[/snapback]

 

Nei, JasJar har i alle fall 3,5mm :) Den har jeg plugget rett i stereoanlegget mitt ;)

Men at Qtek 9100 har 3,5mm er rett og slett en liten skriveleif. Det er selvfølgelig Qtek 9000 som har 3,5mm. Skal rette det med en gang.

Lenke til kommentar

G : Nokia har vel papirlansert en mobil med 4GB 1" disk.

 

Er det noen som vet når 1GB RS-MMC brikker blir å få kjøpt?

Jeg hadde egentlig håpet på å få satt en slik inn i en SXG75.

 

En ting dere ikke nevner er batteritid. Jeg husker at min(e) SL45i telefoner med 128MB minne hadde akkurat nok batteri til å holde en skoledag og bussturen frem og tilbake, og vanligvis litt mindre.

Lenke til kommentar
Nei, JasJar har i alle fall 3,5mm :) Den har jeg plugget rett i stereoanlegget mitt ;)

Men at Qtek 9100 har 3,5mm er rett og slett en liten skriveleif. Det er selvfølgelig Qtek 9000 som har 3,5mm. Skal rette det med en gang.

5208579[/snapback]

Ok, var ikke helt sikker på 9000, men et kjapt søk listet i alle fall opp 2.5mm sammen med resten av spesifikasjonene. Men hvis du har den er jo den saken grei :) Jeg har 9100 og irriterer meg over 2.5mm'en.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Hvorfor skriver de ingenting om symbian-programmer til musikkavspilling?

5215585[/snapback]

 

Greit nok at man kan spille mp3 på mange telefoner, men forskjellen mellom walkman-telefonene og andre er større enn bare minne og gode propper. Synes selve mp3-spilleren er halve greia. Det er jo helt jævlig å bruke mp3-spillere tilsvarene den på f.eks. 6230 ol, og ikke minst den på de telefonene der man ikke en gang kan minimere mp3-spilleren og gjøre andre ting samtidig.

 

Sånn bortsett fra muligheten til å installere gode mp3-spillere og knapper som kan settes av til programmer på Serie60-telefoner fra Nokia er det et fåtall som kan vise til egenskapene en walkman-telefon har. Det er derfor for meg rart å lage en guide med alt det andre uten en egen siden med liste over mp3-spilleren i hver enkel telefon.

 

Selv har jeg en K750, og mp3-spilleren på den er i mine øyne et minimum. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å kjøpe den nokia overgangen til min N70.

men jeg bare lurte op om lyden ble skikkelig mye bedre?

 

For den er jo ganske bra ifra før så.

Om noen har prøvd den på telefoner med stereo mp3, og kan bekrefte at lyden blir 150kr mye bedre :p?

5215873[/snapback]

 

Det kommer jo helt an på hvor mye du legger i det.. De 150 kr er jo kun for muligheten til å kunne bruke et hvilket som helst headsett. Har du Koss PortaPRO, tilsvarende eller bedre er det helt genialt.. :thumbup:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg trenger kun en jack-adapter som gjør at jeg kan bruke HPM-70-pluggene til min SE P905 (P900 hard med P910i soft)

på den kan jeg minimere MP3-spilleren og koble ut antenna når det passer meg (FLight mode), hvilket tilsier at jeg kan gjøre langt mer enn walkman-telefonene. jeg kan f.eks spille spill, se .AVI-filmer, organisere filer, endre oppsett, så og si ALLT som ikke har noe med antennen å gjøre dvs. snakke, meldnger og internett. og fra før av gjør den mer enn en vanlig telefon. P-serien er riktig nok en av de dyreste som finnes (+/- 10.000 NOK), men kan fåes billig på internettauksjoner. men den store fordelen med P-serien er at det finnes hundrevis av forskjellige utvidelsesprogrammer som man kan glemme langt på vanlige telefoner. det er vel litt teit med en sånn buisniess-telefon når man er 15, men jeg har dratt ytte av fordelene. bruker du telefonen mye og er mye ute og reiser, ville jeg råde deg å kjøpe en telefon i P-serien enn en i W-serien, da man får MYE mer for pengene.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...