Gå til innhold

Medieindustrien vil ta over EU-lov


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke EU vil la en så stor økonomisk belastning falle på skattebetalerne. Håper det norske datatilsynet ikke blir overkjørt av EU's direktiver om det skulle bli vedtatt så spesielle ting i en lovgivning. Lover er vel ofte laget mer generellt en spesiellt. :roll:

Lenke til kommentar

Dette er utgifter som blir dyttet rett over i skattebingen. Deilig å tenke på at en betaler for at mpaa og gutta skal få ødelegge privatlivet til folk.

 

Men sett på en annen måte, gang på gang er det vist at piratmiljøet er flinkere en de mpaa gutta. Gleder meg som en unge til de virkelig mørke netta kommer opp. Steder hvor ingen har kontroll over noe, og alt er superkryptert. Vi må bare bort fra adressebasert nett først.

Lenke til kommentar

Jeg synes EU går over en farlig grense om de lar musikkindustrien og filmindustrien styre lovverket deres. Det handler bare om griskhet og kontroll av vanlige forbrukere og ikke. Håper EU tar til fornuft og gjør det som er best for borgerene og ikke styrer dit den griske amerikanske industrien peker.

Lenke til kommentar
En ting er at jeg misliker EU sterkt, men dette tar kaka.

 

BTW: Må lille Norge også rette seg etter slike ting?

5206855[/snapback]

 

 

Så lenge datatilsynet fortsetter som de har gjort tror jeg ikke man skal regne med at dette vil ble gjennomført i Norge. Datatilsynet i Norge er et av verdens strengeste når det gjelder lagring av informasjon som kan skade folks privatliv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...