Gå til innhold

Omtale av Harry Potter og Ildbegeret (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet fikk jo 7,2 på IGN da..

7,2 er jo ikke dårlig.

Men! Det Gamer.no sikkert ikke har fått med seg er at det er for BARN.

Hadde ett barn anmeldt spillet så hadde sikkert karakteren vært annerledes.

Selv om filmene begynner å bli for 'voksne' så er spillene likevel til ungene.

5196300[/snapback]

 

Haha. Takk gud for at gamer.no gir dårlige karakterer til dårlige spill. At spillet er til barn unnskylder ikke at det er et makkverk. Gi heller barn gode barnespill, som Mario, Ratchet and Clank, Sly Racoon, osv. Og 7.2 hos IGN? Det må være den laveste karakteren jeg noensinne har sett de gi :innocent:

Lenke til kommentar
Spillet fikk jo 7,2 på IGN da..

7,2 er jo ikke dårlig.

Men! Det Gamer.no sikkert ikke har fått med seg er at det er for BARN.

Hadde ett barn anmeldt spillet så hadde sikkert karakteren vært annerledes.

Selv om filmene begynner å bli for 'voksne' så er spillene likevel til ungene.

5196300[/snapback]

'

Hehe, jeg kan nærmest garantere deg min venn, at 7.2 på IGN betyr rundt 3/4 av 10 hos gamer. IGN er mestere til å pøse ut fantastiske karakterer over alt.

Lenke til kommentar
Spillet fikk jo 7,2 på IGN da..

7,2 er jo ikke dårlig.

Men! Det Gamer.no sikkert ikke har fått med seg er at det er for BARN.

Hadde ett barn anmeldt spillet så hadde sikkert karakteren vært annerledes.

Selv om filmene begynner å bli for 'voksne' så er spillene likevel til ungene.

5196300[/snapback]

'

Hehe, jeg kan nærmest garantere deg min venn, at 7.2 på IGN betyr rundt 3/4 av 10 hos gamer. IGN er mestere til å pøse ut fantastiske karakterer over alt.

5196554[/snapback]

 

Nå går vi litt off topic her, men det var godt at du sa!

Xbox 360;

Amped 3 Sports 6.9 tilsier det 2/3 på Gamer.no det da?

Kameo: Elements of Power Adventure 8.4 det vil si 5/6?

 

Jævla crappy spill det må være da!

Bare spør jeg, siden det er ikke akkurat så mye høyere tall på Xbox 360 sine spill, og alle sier jo da att 7 betyr ikke at det er ett dårlig spill.

Men det gjelder vel ikke den konsollen da!

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Nå går vi litt off topic her, men det var godt at du sa!

Xbox 360;

Amped 3    Sports    6.9  tilsier det 2/3 på Gamer.no det da?

Kameo: Elements of Power    Adventure    8.4 det vil si 5/6?

 

Jævla crappy spill det må være da!

Bare spør jeg, siden det er ikke akkurat så mye høyere tall på Xbox 360 sine spill, og alle sier jo da att 7 betyr ikke at det er ett dårlig spill.

Men det gjelder vel ikke den konsollen da!

5197316[/snapback]

 

Jeg satt ting litt på spissen, poenget er at IGN har en tendens til å ikke akkurat være gjerrige på karakterene. Det er ihvertfall den siden jeg ville stolt minst på når det kommer til karaktersetting.

 

Nå har jeg dessuten vært så heldig (uheldig?) å ha få testet store deler av dette Potter-spillet. Og jeg kan med trygghet si at det er mange bedre barne og plattform spill der ute. Styr unna er mitt råd (selv om dette spillet kommer til å selge mye pga. navnet).

Lenke til kommentar

God anmeldelse, er helt enig i den. Spesielt irriterende var kameraføringen, og at man kun kan styre med tastatur.

Jeg syns at det beste Harry Potter spillet var nummer to, da kunne man gå helt fritt rundt på Hogwarts og utforske, det kan man ikke i dette makverket!

5196302[/snapback]

Min favoritt er 3'eren (The Prisoner of Azkaban(. Ble også helt oppslukt i GBA versjonen av 1-eren, men dette spillet her var bare triste saker....

Lenke til kommentar

Spillet sin historie er forskjellig fra filmen, noe som er vedlig trist :no: . Når har dere sett på filmen att harry plukker opp bønner eller flytter steiner?.

Ellers for barn hadde det vert kansje 5/10, Spillet kommer med norsk oversetting noe som lager ett lite pluss i boka. Men spillet var generelt dårlig.

Lenke til kommentar
Spillet sin historie er forskjellig fra filmen, noe som er vedlig trist :no: . Når har dere sett på filmen att harry plukker opp bønner eller flytter steiner?.

Ellers for barn hadde det vert kansje 5/10, Spillet kommer med norsk oversetting noe som lager ett lite pluss i boka. Men spillet var generelt dårlig.

5204600[/snapback]

Filmen er jo i utgangspunktet ikkje lik boka heller, så det overraskar vel ingen.

Lenke til kommentar

Filmen er så nær boka som det egentlig er mulig. Mye må forandres fra bok til film simpelthen fordi en film 100% etter boka ville blitt en enorm lang film. Men filmen fikk med seg en god del viktiger punkter, og fikk plottet ned ganske godt.

 

Men men, kommer ikke til å engang laste ned dette spillet. Gidder ikke teste det ut engang, begynner å bli litt smålei av EA's hastespill for å få litt penger, spesielt når det kommer til kjente filmer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...