Gå til innhold

FlexiGlow - Cyber Snipa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en sånn gamepad nesten med en gang de fikk den inn på pcstyling.no. Bortkasta penger. Min mening i allefall. Knappene du styrer med er, får ikke understreket det nok, MONGODÅRLIGE!! (Tenker da på de der blå knappene i midten) Tastaturet mitt er jammen bedre en de greiene der, ass..

Hadde jeg visst hvor dårlig den var hadde jeg ikke gidda å vurdert å kjøpt den en gang.

Ideen er jo i seg selv god nok, tanken bak det hele er god, men når utførelsen er så talentløs funker det liksom ikke uansett hvor fænsy den ser ut. De blå knappene på midten av paden er jo naturlig nok de knappene du bruker mest og da skulle du jo tro at disse funket litt bedre enn de gjør. Det som da er så fantastisk irriterende er at du må trykke knappene så €$£@#¤% langt ned for at det skal skje noe på skjermen. Hadde knappene vært kortere hadde du fått kortere reaksjonstid og blitt mer effektiv. Hmm, vanskelig å forklare. Øhh, se for deg forskjellen på en mus og et tastatur. Knappene på musa har veldig kort vandring og dermed kort reaksjonstid. Tastaturet har mye lenger vandring på knappene og dermed litt lengre reaksjonstid.

Forskjellen på et tastatur og denne paden er da ikke så VELDIG stor, men stor nok til at jeg ville spille med tastatur fremfor pad ANY TIME.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En ting jeg kom til å tenke på er kjøp av equipment i cs.

 

Om jeg ikke husker feil, må man trykke "B - 8" for å få opp equipment menyen, men hvordan gjør man det uten tallet 8 på tastaturet?

 

Når de skal lage ett "FPS-tastatur", kan de da lage ett som er mer enn bare ett vanlig tastatur som er kløyva i 2 og som har fått flytta og fjerna noen knapper.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...