Gå til innhold

Ny informasjon om Splinter Cell 4 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Splinter Cell serien bare blir bedre og bedre. Chaos Theory var et av årets beste titler syns jeg.

 

Godt å høre at de jobber med nye gameplayelementer og at de enda ikke vil si hva de går ut på (godt tegn). Ser fram til å lede Sam Fisher gjennom nok et begivenrikt spill.

Lenke til kommentar
miljøene vil visstnok se mer realistisk ut enn de vi har sett i den kjente Metal Gear Solid 4-traileren.

 

Tja, det gjenstår å se.

 

Men allikevel er dette veldig gode nyheter, og jeg glder meg allerede..

5191024[/snapback]

 

hehe må si jeg lo litt av den uttalelsen jeg også. Tror det er mange som er litt sure på PS3 om dagen selv om det ikke engang har blitt lansert. Tull og tøys at Splinter Cell 4 som kan portes på PS2 og PC får BEDRE grafikk enn MGS4 på PS3 . Til og med en PC greier ikke å gjenskape PS3 sin kraft.

Lenke til kommentar

Nei og nei. Sam Fisher satt i fengsel? Dette blir for dumt. Nei, finn heller på en ny historie med en ny helt/skurk enn å lage en fullstendig ulogisk vri på ein serie som allerede har blitt trukket alt for langt.

 

Ingen historie bør få mer enn én oppfølger, og selv det er vanligvis for mye.

Lenke til kommentar
Nei og nei. Sam Fisher satt i fengsel? Dette blir for dumt. Nei, finn heller på en ny historie med en ny helt/skurk enn å lage en fullstendig ulogisk vri på ein serie som allerede har blitt trukket alt for langt.

5195822[/snapback]

Ulogisk vri? Tror nok du bør heller vente til å spille det før du setter den konklusjonen.

 

Tror dette kan bli en veldig interessant historie om den gjøres riktig. Selv om det er litt klisjeaktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nei og nei. Sam Fisher satt i fengsel? Dette blir for dumt. Nei, finn heller på en ny historie med en ny helt/skurk enn å lage en fullstendig ulogisk vri på ein serie som allerede har blitt trukket alt for langt.

5195822[/snapback]

Ulogisk vri? Tror nok du bør heller vente til å spille det før du setter den konklusjonen.

 

Tror dette kan bli en veldig interessant historie om den gjøres riktig. Selv om det er litt klisjeaktig.

5196015[/snapback]

I tillegg er folk vante til den småfrekke, kule og muskuløse typen Sam Fisher.

For meg virker det logisk at det er Sam Fisher dette omhandler,

siden han kan alle de movene, o.l.!

Dette ser ut til å bli en meget morsom tvist på serien,

noe som selger meget bra...(tror jeg da)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...