Gå til innhold

Multimediaskjerm fra Philips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blant de mer spesielle detaljene man legger merke til er at selve skjermflaten følger et innoverbuet design. Dermed blir man som bruker mer satt i fokus for det som skjer på skjermen.

Er selve LCD-panelet buet? :hmm: Jeg kan se at ramma med høytalerene er buet, men selve skjermflaten kan jeg ikke se noen bue på. Jeg stiller meg tvilende til om dette er fakta inntil jeg har sett bilder med bedre oppløsning og fra flere vinkler.

 

Edit: Høyoppløselig bilde 2362x1591 pixler 321kB (hardt JPEG-pakket)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det bildet du linker til Simen1, er rimelig 3d uansett, så det hadde ikke vært lett å se uansett..

 

Det som jeg dog stusser på, er at det ikke står noe info om dette buede panelet i pressereleasen til Philips..

 

Det står forøvrig bare om "buet design" på Philips.no, så enten har journalisten vært litt forhastet når han leste, eller så misforstår vi alle ;D

Endret av Lorang-Dahl
Lenke til kommentar
Det bildet du linker til Simen1, er rimelig 3d uansett, så det hadde ikke vært lett å se uansett..

5190230[/snapback]

Bildet er et vanlig 2D-bilde av et 3D-motiv. Jeg la inn noen rette sterker som viser at bildet har et normalt 1-punkts perspektiv. Optikken til kameraet ser ikke ut til å fordreie bildet merkbart. Det ser rimelig rett ut spør du meg.

post-3851-1132666763_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Om den er buet eller ei kan for min del (foreløpig) være det samme, resten av specs var ikke så veldig imponerende, og da virker det som om man betaler temmelig mye for høytalere (som jeg skal vedde hatten min på ikke er noe å skryte så veldig mye av).

5190597[/snapback]

 

Hva slags hatt har du? :lol:

 

 

Kanskje litt i dyreste laget for en sånn, fungerer vel også dårlig i dual-skjermoppsett..

Lenke til kommentar

Vel, nå er hatten min faktisk allerede borte, så vi kan godt vedde, men jeg kan ikke garantere for at jeg finner den igjen. Vet ikke hva typen kalles.

 

[OT: G: Tror du virkelig at et budsjettforslag som ble kokt i hop på få dager (samtidig som det var et regjeringsskifte) som et relativt konservativt motforslag legger stor vekt på mva-grensen? Det er enda fire år igjen. At forbrukerrådet i det hele tatt har tatt opp noe slik er ikke annet enn skremmende. Om du har lyst til å diskutere, så kan vi ta det på PM]

Lenke til kommentar

OffTopic: Det er egne tråder for politiske diskusjoner.

 

Kanskje grensen for tollfri import ikke er det viktigste i verden, men jeg synes de kunne holde det de lover. Dessuten ville det sikkert vært sunt for Norge å få litt konkurranse utenifra. Prisnivået vårt er jo ganske ute på viddene. De vil jo holde kronekursen lav helst også, og det ville nok hjulpet ørlite grann på kronekursen også

 

Synes signaturer kan være greie nok. Finner jo en del interessante linker blant forumposterne nå og da. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...