Gå til innhold

Motorola E1000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med plasseringen og bruk av joysticken?

 

Meldinger kan man kun lagre rett over 100 stk av
Finnes det ingen autoslett av meldinger som er et vist antall dager gamle? Det er i hvertfall på Razr v3

 

Hver kontakt kan tildeles et obskønt antall opplysninger
Jeg vil ikke prøve å gjette hva du mener, men obskønt kan det umulig være. Obskønt = 'smuss', uanstendig, slibrig

Sjekk selv: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html

Å skrive i et språk man behersker skal jeg ikke ta opp her, det har blitt nevnt før.

 

Ellers en god test. Interessant lesing

Lenke til kommentar

Høres svært lovende ut. Skal bli spennende å se om Moto kan klare å kapre markedsandeler med de nye modellene sine.

 

I det store og hele minner dette oss om en forenklet utgave av operativsystemet som brukes i Nokias 3G-telefoner, Symbian OS. Man kan ikke bruke flere programmer samtidig, og mangler det store utvalget av ekstraprogrammer som Symbian OS kan by på. Til gjengjeld er det både enklere og gøyere å bruke telefonen.

 

Eh? Symbian sine aller sterkeste sider er vel multitasking og muligheten til å installere programmer? Uten dette har man jo bare et standard mobilOS. Regner med at det man mener her er Nokia sin S60...

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Eh.. utifra den testen burde den fått en 2`er..

Jeg stoler ikke på testene mer etter Siemens S65 testen. Motorolaen er sikkert en sånn telefon, med dårlig oppløsning og dårlig kamera. Og likevel får en 4`er. Tenk å bruke nesten 4000kr på en mobil og få så dårlig bilder??!!

5189680[/snapback]

 

Det er langt ifra alle som bruker telefonen som kamera. ;)

Lenke til kommentar

Er jeg blind eller? Til vanlig pleier det vel å stå hvor godt en telefon er egnet til ZMZ, og alt jeg kunne se om dette i denne testen var at det mot toppen av side 2

som vi allerede har vært inne på, er E1000 en kjapp og responsiv telefon

 

Så ikke noe av det tidligere, men igjen, jeg har en tendens til å bli rammet av forbigående blindhet når jeg prøver å finne ting...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...