Gå til innhold

Spill PSP mens du flyr (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som skribent skriver: men det hadde vært artig om Widerøe skaffer seg Pilot Academy når det kommer ut, slik at du kan spille flysimulator mens du sitter i flyet.

Det hadde jo bare vært sykt artig!

Hvis du da hadde valgt samme rute, som du skulle fly, kunne du jo sett:

A: Hvem som kom først frem B: Hvem som kræsja først.. :p

 

Bare synd at flyturen til Bergen, som jeg tar 2-4 ganger året, er på under den timen.

Lenke til kommentar
hyggelig å høre, men de kunne vel kanskje ha prioritert free drinks og noe annet en twist og vestlanslefse på rutene sine..

5172372[/snapback]

 

 

Grunnen til at Widerøe kunne sette ned prisen på ca 30% på forskjellige flyreiser i fjor var mye fordi de sluttet med gratis drikke og mat. Dette gjorde at de kunne legge ned mye av catering-avdelingen og dermed spare en god slump penger.

 

Vetlandslefse har de ikke servert på et par år ;)

 

Men jeg har sendt forespørsel til informasjons-sjefen i Widerøe om de kan være raskt ute med "Pilot Academy" når det kommer i mars. :thumbup: Skal poste svaret her om jeg får noe.

Lenke til kommentar

Er det et spill som ikke vil komme så må det jo være Pilot Academy. De vil vel ikke at spillerne skal få tanken på at flyet krasjer.

 

Jeg satt og så på "Meet the folks" på flyet en gang, jeg hadde sett den før så jeg merket at de kuttet ut en scene. Det var den scenene der Ben Stiller snakker om at det ikke var en bombe på flyet ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...