Gå til innhold

Omtale av Peter Jackson's King Kong (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg utrolig til dette spillet. Tror jeg skal kjøpe det når det kommer på PC.

Etter å ha spilt demoen er jeg ikke i tvil om at spillbarheten er absolutt 100%.

Og siden det ikke nevnes noen bugs eller noe sånn, og lengden virker helt grei, tror jeg nok at jeg kommer til å like dette spillet utrolig mye, selv om det kan bli litt ensformig etter hvert. :)

Lenke til kommentar
[iC,18/11-2005 : 16:00]Gleder meg utrolig til dette spillet. Tror jeg skal kjøpe det når det kommer på PC.

5172085[/snapback]

PC-versjonen slippes samtidig med konsollversjonene, altså i dag. Xbox 360-versjonen kommer 2. desember.

5172107[/snapback]

 

Jasså ja. Får se om jeg får skaffa det snart da. Som Wooho sier så er det muligens ikke så lurt å spille spillet før en ser filmen, så kanskje jeg venter litt. Har uansett lyst på spillet før eller siden! :)

Lenke til kommentar

Plager meg at spillet er ute lenge før filmen som kommer i desember. Prøver å holde meg vekk fra bilder og filmer fra spillet slik at jeg får vite minst mulig.

 

Ikke lett gitt :)

 

Regner med at jeg skaffer det for 360 når den tid kommer.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Spillbarhet: 9 av 10

Grafikk: 9 av 10

Lyd: 9 av 10

Varighet: 5 av 10

 

7/10

 

Xbox

 

 

At spillet blir lagt i 9èrn av 10 er å ta litt i ja, selv om det er rettet mot Xbox sitt potensial, ja?

 

 

Hva angår lyd og spillbarhet, så (om PC/xbox versjonen er like her) trekker jeg i min vurdering fra 4-5 karakterpoeng.

 

Michel Ansel og crewet som jobbet med BG&E gjorde en knall jobb.

Folka her virker til å ha laget noe raskt møl.

 

Vil jeg ha ett ensforming spill, med så latterlig mange ("dårlig skjulte"?)repetisjoner, får jeg mer ut av Doom (1!).

 

 

Er det forresten noengang blitt korrigert på en Karakter (hel eller sub) her på gamer.no?

Lenke til kommentar

Grafikkarakteren går ikkje kun ut på det tekniske, om nokon trur det. Det er ei heilheitsvurdering av det visuelle. Sjølv om det tekniske i King Kong er bra, er ikkje det grunnen til 9/10. Det er den generelle visuell stilen, måten du blir dratt inn i spelet på.

 

Det er ei heilheitspakka, og i King Kong er den veldig bra.

 

Du veit, det er ein forskjell på ein pen og ein stygg film, uansett om der er spesialeffekter eller ikkje;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...