Gå til innhold

Samarbeider om optisk lagring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter sony ble avlsørt i dette CD kopi pjattet kommer de nok til å være SVÆRT forsiktig med dette i fremtiden. Firma som får dårlig omtale i media gjørt fort endringer så de ikke får det igjen. Noe som betyr at du kan være trygg på sony produkter i fremtiden. Så med mindre du velger andre produkter bare for å være vanskelig så synes jeg ikke du har noe (imo) gyldig grunn for å styre unna.

 

Jeg velger alltid det beste produktet jeg kan få til best pris. Ser ikke hvorfor sony-nec ikke skal bli bra her.

Lenke til kommentar

Ikke vær for sikker på det zappy. Sony har en lang historie med kopisperrer som går minst tilbake til minidiskene (MD) på 80-tallet, samt en lang rekke proprietære løsninger opp gjennom tidene, og fientlighet mot åpne standarder og andres standarder. Saken er langt i fra avgjort siden Sony's Blueray skal komme med omfattende DRM-løsninger som har gitt mang en bakoversveis for de som har satt seg inn i det.

 

Også har vi jo denne artikkelen: Tjener på kundeforakt

Sony BMG har rotet det godt til for seg selv med å infisere sine kunder med virus. I lengden kan de tjene på det hele, skriver vår IT-journalist Magnus Blaker.

Lenke til kommentar
Ikke vær for sikker på det zappy. Sony har en lang historie med kopisperrer som går minst tilbake til minidiskene (MD) på 80-tallet, samt en lang rekke proprietære løsninger opp gjennom tidene, og fientlighet mot åpne standarder og andres standarder. Saken er langt i fra avgjort siden Sony's Blueray skal komme med omfattende DRM-løsninger som har gitt mang en bakoversveis for de som har satt seg inn i det.

 

Også har vi jo denne artikkelen:  Tjener på kundeforakt

Sony BMG har rotet det godt til for seg selv med å infisere sine kunder med virus. I lengden kan de tjene på det hele, skriver vår IT-journalist Magnus Blaker.

5174215[/snapback]

Fair enough, men dette betyr ikke at det ikke er håp for det sony-nec lager og at de kan brenne i helvete.

 

"Og jeg som var så glad i NEC"

"Ja, da ble ikke mitt neste optiske drev en Nec...

Dette var rett å slett bare leit "

 

Proprietære løsninger eller ikke, det får være grenser imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...