Gå til innhold

Kun 80 Xbox-spill på norsk Xbox 360? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde det ikke være mulig for f.eks Gamer.no, som vel den største dedikerte spill-siten i Norge, å få tak i en av de norske Xbox-personene i Microsoft og så en klarifisering/uttalelse? Dette er jo milt sagt meget interessant for de av oss som skal ha 360en.

5171537[/snapback]

Det burde absolutt være mulig, og vi har også gjort et hederlig forsøk på å få kontakt med flere Microsoft-representanter i både Norge og Sverige angående dette. Foreløpig har vi ikke lykkes, men kommer tilbake med en kommentar så snart det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Egentlig aldri helt skjønt det store poenget med akkurat dette, er det ikke bare å bruke xbox'en hvis man av en eller annen grunn ønsker å spille orginale xbox spill.

 

Det er selvfølgelig ok å kunne spille de på 360 også, men så sabla nøye er det ikke. Regner ikke med at det er så mange som sitter med en bunke xbox spill, uten en xbox-konsoll ;)

 

Uansett, merkelig at det skal være forskjell på xbox'er i storbritannia og norge. Trodde eneste forskjellen var strøm-adapteren?

Lenke til kommentar
Egentlig aldri helt skjønt det store poenget med akkurat dette, er det ikke bare å bruke xbox'en hvis man av en eller annen grunn ønsker å spille orginale xbox spill.

 

Det er selvfølgelig ok å kunne spille de på 360 også, men så sabla nøye er det ikke. Regner ikke med at det er så mange som sitter med en bunke xbox spill, uten en xbox-konsoll ;)

Poenget er vel at dei som ikkje har xbox frå før skal få eit mykje større spelutvalgt. Det kan vere kjekt å ha tilgang til litt fleire spel ein bare dei spela som kjem ut i forbindelse med lanseringa av 360.

Lenke til kommentar
Egentlig aldri helt skjønt det store poenget med akkurat dette, er det ikke bare å bruke xbox'en hvis man av en eller annen grunn ønsker å spille orginale xbox spill.

 

Det er selvfølgelig ok å kunne spille de på 360 også, men så sabla nøye er det ikke. Regner ikke med at det er så mange som sitter med en bunke xbox spill, uten en xbox-konsoll ;)

 

Uansett, merkelig at det skal være forskjell på xbox'er i storbritannia og norge. Trodde eneste forskjellen var strøm-adapteren?

5177343[/snapback]

 

Og for min del er konsoller en "forbruksvare". Brukte min PS1 så mye at den slutt ikke fungerte. Greit å kunne ta opp igjen FFVII og MGS for spilling på PS2 når PS1en var ødelagt, ikke sant? Nå har PS2en begynt å harke, men siden jeg akkurat fikk meg ny pc overlever jeg en stund til før jeg bli nødt til å investere i en 360. Når den tid kommer gleder jeg meg til å spille ikke bare nye 360 spill, men også å få spilt de uprøvde juvelene på x-box. Du vet jo selv at gamle spill ikke nødvendigvis er dårlige spill :innocent:

 

Og så er det jo så mye mer praktisk!

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Og for min del er konsoller en "forbruksvare". Brukte min PS1 så mye at den slutt ikke fungerte. Greit å kunne ta opp igjen FFVII og MGS for spilling på PS2 når PS1en var ødelagt, ikke sant? Nå har PS2en begynt å harke, men siden jeg akkurat fikk meg ny pc overlever jeg en stund til før jeg bli nødt til å investere i en 360. Når den tid kommer gleder jeg meg til å spille ikke bare nye 360 spill, men også å få spilt de uprøvde juvelene på x-box. Du vet jo selv at gamle spill ikke nødvendigvis er dårlige spill  :innocent:

 

Og så er det jo så mye mer praktisk!

5177444[/snapback]

 

Sant nok, de faller jo fra hverandre tilslutt disse konsollene..

 

Men lever ikke MS litt farlig med denne emulatoren? Skulle jo tro at å lage en emulator for xbox til pc blir en smal sak etter at et lyst hacker hode har kikket litt på 360 varianten :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...