Gå til innhold

Microsoft vurderer gratis Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette ville vært bra av MS, jeg. Jeg har ikke lyst på reklame, men det er "alltid" bra med alternativer, så folk kan velge selv hva de vil ha.

 

Du må betale for windows, og slik kan du velge betalingsform. Enten penger, eller ved at datan viser litt reklame.

 

EDIT: Leif

Endret av MaxTiger
Lenke til kommentar

Nei, Reklamebassert Windows. Det kommer iallefall ikke inn på min pc. Hvilken versjon er det de vurderer å gjøre gratis da? Vista eller? Men fanken hvor var Microsoft når sikkerhet og bra Oprativsystem timen var da? :p det lurer no jeg på. Reklame innebygget i Windows hører ikke hjemme noen plass.

Lenke til kommentar
Dette er jo bare positivt og ikke negativt for noen. De som vil ha betalt versjon som nå kan selvsagt fortsatt velge det, og de som ønsker gratis kan ha reklamefinansiert versjon.

5164466[/snapback]

 

Jo det er negativt for meg :cool:

Hvis jeg f.eks. er på besøk hos noen som ikke oppegående nok til å skjønne at hvis de har kjøpt en PC til mange tusen så har de også råd til Windows og skal låne PCen dems. Da er det ikke nok at jeg må bruke Windows, jeg må samtidig bli pumpet full av reklame :cry:

Endret av LessThanJake
Lenke til kommentar

LessThanJake:

 

Det var da voldsomt, hvem tvinger deg å gå på nett og i det hele tatt bruke maskinen deres? Alle maskiner som blir solgt til husholdninger kommer så og si med Windows installert, det er et meget smått tall av folk i Norge som bygger maskinen sin.

 

Reklame i Windows vil jeg aldri ha, og jeg ønsker ikke Live-programmer, å vær avhengig av internett for programmene jeg bruker er rett og slett irriterende, jeg er nok avhengig av internett fra før, noe jeg ønsker å kvitte meg med.

Lenke til kommentar
Dette er jo bare positivt og ikke negativt for noen. De som vil ha betalt versjon som nå kan selvsagt fortsatt velge det, og de som ønsker gratis kan ha reklamefinansiert versjon.

5164466[/snapback]

Det er alt det som følger med reklamer som jeg er negativ til.

 

Ingen problem, da velger du rett og slett ikke den versjonen som er reklamefinansiert.

Endret av So|o
Lenke til kommentar

Ja helt enig..... reklame?... lissom at min pc ikke er treg nok fra før av ?

 

Jeg mener, jeg kjøre XP pro.... virket rimelig rask i begynnelsen... Jeg er ganske påpasselig å avinstallere programmer jeg ikke bruker... og optimaliserer pc'en, hele tiden. Men allikavel kjører den utroolig tregt.

Skal windows leveres med reklame i tillegg. Mange nye sikkerhetshull, pluss at den blir enda tregere ?!?!? NO WAY MAN

 

Har begynt å teste div. linux versjoner... med tanke på å lære meg det... skal bytte så snart jeg kjenner meg fortrolig med det...

 

Office pakken-> Ikke bare er det gratis, men det finnes så utroolig mye nytt til linux... som bl.a Open Office 2.0 norsk versjon (klin likt office til ms)

Spill--> Det har kommet en ny versjon av Cedega 5.0 som skal kjøre de fleste nye spill så som ( BattleField 2, World of WarCraft, Dungeon Siege 2, Madden 2006, Half Life 2, City of Villains, WarCraft III and Star Wars Galaxies)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...