Gå til innhold

ASUS X-Mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være at turbinformen gjør at det blir mindre turbulent luftstrøm og dermed mindre mottrykk og bedre CFM? Men hva har det å si når den yter så dårlig. Hadde den kostet 150,- så hadde den nok vært verd det, men til 300,- kan du nok få en hel del kjølere som er bedre enn denne 70mm 5400 RM kjøleren.

 

Dere skriver heller ikke hvordan den varierer RPM mellom 2000 og 5400. Termisk sensor? Manuell rheostat?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Da syntes jeg det er unødvendig å skrive 71 CFM i testen da viften ikke dytter i nærheten så mye på denne kjøleren. Dere bør oppgi tallene slik konfigurasjonen er, ikke hva de teoretisk kan være i en helt annen konfigurasjon.

5156769[/snapback]

 

Så lenge produsenten oppgir disse tallene, er det de som bør publiseres. Hvis ikke må det testes, noe jeg ikke ser for meg at kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Da syntes jeg det er unødvendig å skrive 71 CFM i testen da viften ikke dytter i nærheten så mye på denne kjøleren. Dere bør oppgi tallene slik konfigurasjonen er, ikke hva de teoretisk kan være i en helt annen konfigurasjon.

5156769[/snapback]

 

Så lenge produsenten oppgir disse tallene, er det de som bør publiseres. Hvis ikke må det testes, noe jeg ikke ser for meg at kommer til å skje.

5157239[/snapback]

 

Jeg er litt enig, om man ikke har en bra måte å teste det på, så får man bare oppgi spesifikasjonene som er gitt, lite annet å gjøre med det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er kun spesifikasjonene til viften som tilsier at den kan jobbe fra 2000 til 5400, vi sier ikke at kjøleren varierer.

5156663[/snapback]

 

Det bør dere vel si?

 

The auto detect sensor fan intelligently detects system temperature and automatically adjusts fan speeds. It's strongly recommended for both over clock and quiet-system enthusiasts.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...