Gå til innhold

3 x lavpris fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi ser at dagens mobiltelefoner utrustes med stadig flere avanserte funksjoner, som megapikselkamera, støtte og WLAN og 3G for å nevne noe.

Mobiltelefoner har i dag støtte? Støtte for _hva_ bør kanskje nevnes, evt. bytte ordet "og" med "for".

 

Det er mot denne gruppen Sony Ericsson nå retter seg med sine tre nye modeller i lavprisklassen. Både Z300i, J220i og J230ii

J230iiiiiiii :p Er faktisk brukt 2 i'er både øverst i artikkelen og i del-overskriften lenger nede.

 

Bærebøylen på toppen av telefonen er også på plass

Er ikke en av forskjellene at bærebøylen _ikke_ er på plass? Den eksterne antennen, som var bærebøylen, har jo nå blitt integrert. Jeg ser i hvert fall ingen bøyle.

 

Den indre skjermens oppløsning er på 128 x 128 bildepunkter, og fargedybden lyder på 65 000 farger.

Burde nevnes at det er STN. Et hav av forskjell mellom TFT og STN med like spesifikasjoner.

 

Det bør også nevnes at alle mobilene kommer i fjerde kvartal.

 

Det var det om artikkelen. Så om mobilene:

 

Synes mobilene i seg selv er greie nok. Føler likevel at de ikke når helt opp. Siemens og Nokia klarer begge å lage mobiler som er billige, men likevel ser mer eksklusive ut. Her har vi blant annet C75 og 6030 og 6021. Sier ikke at disse oser kvalitet, men føler at SE sine billig-modeller ser veldig barnslige ut, i hvert fall i fargene i artikkelen.

 

Føler også at dette er overhodet ikke det SE trenger nå. Selvfølgelig bra med billigtelefoner, siden det er de som selger mest, men SE faller lenger og lenger bak andre produsenter på enkelte sider. Foreløpig har det f.eks. ingenting som kan kjempe med N92, N80, E60 og flere. Jeg merker at både jeg, og mange andre her på forumet skuffes over hva de har vist frem i år.

Lenke til kommentar
Bærebøylen på toppen av telefonen er også på plass

Er ikke en av forskjellene at bærebøylen _ikke_ er på plass? Den eksterne antennen, som var bærebøylen, har jo nå blitt integrert. Jeg ser i hvert fall ingen bøyle.

 

Var nok litt vel kjapp der ja. Arehei passer på.

Takk for kommentarene :)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som la merke til at j220i og j230i har samme størrelse og vekt? Jeg antar at de er bygget opp likt inni også, med unntak av den radio-delen på j230i.

 

Ellers ser det ut som greie billigtelefoner. Det første jeg tenkte var at de var siktet inn på å bli ungers første egne telefon. En lyseblå for gutter og en oransje/rød for jenter.

 

Men en ting jeg savner i artikkelen er en av de viktigste tingene for billigtelefoner. Altså telefoner for de som ikke bryr seg om annet enn enkel ringing og SMS. Batterilevetiden. Jeg synes såpass lite utstyrte telefoner bør holde minst en uke standby. Helst 2 uker.

Lenke til kommentar
Men en ting jeg savner i artikkelen er en av de viktigste tingene for billigtelefoner. Altså telefoner for de som ikke bryr seg om annet enn enkel ringing og SMS. Batterilevetiden. Jeg synes såpass lite utstyrte telefoner bør holde minst en uke standby. Helst 2 uker.

5154772[/snapback]

 

Hm.. sist jeg sjekket sto både taletid og standby-tid i siste avsnitt under hver enkelt modell?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...