Gå til innhold

Nei til integrerte Intel-brikkesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, der fikk Intel seg en god en!

 

Selv mener jeg at Intel har alt for mange goder fra før og at AMD trenger de fordelene som de kan få. Uansett så syns jeg at On-board GPU er noe herk. Kan nesten ikke se på en skjerm med et integrert grafikk kort.

 

Det er synd det Simen1 sier, men ikke alt kan være perfekt heller. Så jeg syns det var bra gjort av nVidia. Så nå kanskje vi kan få Dell til å selge AMD?

 

Men fra spøk til alvor: Intel har alt for mange goder på markede. Hadde AMD bare hatt en avtale som Dell og Intel har så hadde ikke Intel vært så dominerende. Jeg mener bare du ytrer ordet pc så kommer det noen som sier dumt: Dell?

 

Det fins jo også Hawlett Packard og Fujitsu Siemens (Compaq, kor?), men disse har hvartfall kanskje en modell eller annen med AMD.

 

Så nei til Intel, ja til AMD! Stå på!

Lenke til kommentar
Selv mener jeg at Intel har alt for mange goder fra før og at AMD trenger de fordelene som de kan få. Uansett så syns jeg at On-board GPU er noe herk. Kan nesten ikke se på en skjerm med et integrert grafikk kort.

5138623[/snapback]

Det er nå vel en "liten" overdrivelse/generalisering. Jeg har dette hovedkortet med integrert skjermkort kombinert med en Dell 19" LCD og bildet er skarpt og knallbra. Video fungerer fint, mens spilling driver jeg ikke med så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Haha, der fikk Intel seg en god en!

5138623[/snapback]

De går bare glipp av noe de knapt har hatt. Dessuten er det kun snakk om brikkesett for hovedkort med integrert grafikk, nVidia lager fortsatt nForce4 SLI-Intel Edtion.

5138822[/snapback]

 

Synes forsåvidt at det er synd allikevel, men regner med at situasjonen ordner seg innen det blir intel på meg (noe som neppe skjer denne genrasjonen)

 

AtW

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det synd for intel, å si noe annet er bare tull.

Nvidia lager intregrerte løsninger som faktisk kan brukes til mer enn bare word mens det samme kan ikke sies for intel.

 

Så her vil jeg si at AMD har en stor fordel da de kan ha kompakte/strømgjerrige maskiner som fremdeles yter "godt" i de fleste applikasjoner

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...