Gå til innhold

Windows Antispyware blir Windows Defender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet blir vel uansett om MS velger å ta betalt for det eller ikkje blir folk sure. Vist dei ikkje tek betalt, beskylder folk MS for å misbruke sin stilling til å presse andre konkurrenter ut av markedet. Tek dei betalt blir folk sure fordi dette er burde vere eit gratis program og folk har tydlegvis eit problem med å betale for ting (spesielt vist det står Microsoft på dei).

 

For min del er eg veldig fornøyd med MS antispyware/ windows defender. Har aldri hatt noko problem med det.

Lenke til kommentar
Problemet blir vel uansett om MS velger å ta betalt for det eller ikkje blir folk sure. Vist dei ikkje tek betalt, beskylder folk MS for å misbruke sin stilling til å presse andre konkurrenter ut av markedet. Tek dei betalt blir folk sure fordi dette er burde vere eit gratis program og folk har tydlegvis eit problem med å betale for ting (spesielt vist det står Microsoft på dei).

5116782[/snapback]

Mange har som hobby å kritisere Microsoft vet du;-)

Lenke til kommentar
De vil neppe ta seg (ekstra) betalt. Hadde programvaren installert i en ukes tid etter lansering, men ga fort opp. Ingen vits i å benytte seg av en halvgod programmavare når man kan finne velfungerende erstatninger.

5116506[/snapback]

 

Når det gjelder antispywaren til Microsoft denne gangen, så kjøpte de opp et av de beste selskapene når det gjaldt antispyware. Så grunnlaget de har å jobbe med er godt. Selvfølgelig var det ikke like kjent som de gratis alternativene uten, som Ad-aware og SpyBot.

 

Men Microsoft programvare på dette området skal nødvendigvis ikke være den beste på markedet (noe som hadde ødelagt totalt for konkurentene), men godt nok slik at den gjør jobben som den er ment til å gjøre.

Lenke til kommentar

"Windows defender": Fancy navn. Da gjenstår det bare å se om det er så fancy under overflaten som navnet gir inntrykk av.

 

Forresten: "Defender" slår sikkert godt an i det amerikanske markedet siden amerikanerene har trykket ordet "defend" til brystet i det siste i forbindelse med at de gikk til angrep og startet en krig. ;)

 

Jeg har egentlig sett meg litt lei på engelske navn (Beskyldningen går for all del ikke bare mot MS) på alle mulige produker i det norske markedet. Jeg håper denne utvanningen av språket kan bremses ved at MS norge kan gi den et norsk navn. F.eks "vindubeskytter". (Ja, det hørtes litt rart ut :p )

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Vel etter min mening er MS Antispyware det mest geniale fra microsoft på år og dag - selv om programmet i bunn og grunn ble utviklet av GIANT, og så kjøpt opp og videreutviklet av MS.

 

Men å kalle dette programmet for dårlig og unyttig, det er feil etter min mening :). Det har reddet mange pcer i min familie der Spybot og ad-aware, cwshredder og annet har måttet gi tapt.

Lenke til kommentar

Ja, men det er jo negativ kritikk mot MS, då MÅ det jo vere sant. For alt MS gjer er rein ondskap. :roll:

 

 

Utroleg at enkelte tek seg tid til å lage denne typen falske bilete tilsynelatande kun for å sverte Microsoft. Det er nok enkelte som hadde hatt godt av ein tur ut i frisk luft ein gong i blant.

Lenke til kommentar
Ja, men det er jo negativ kritikk mot MS, då MÅ det jo vere sant. For alt MS gjer er rein ondskap. :roll:

 

 

Utroleg at enkelte tek seg tid til å lage denne typen falske bilete tilsynelatande kun for å sverte Microsoft. Det er nok enkelte som hadde hatt godt av ein tur ut i frisk luft ein gong i blant.

5123103[/snapback]

 

Faking er jo populært i på alle mulige mpter, du er ikke litt i overkant paranoid nå da? :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...