Gå til innhold

Blogg: Micromania! (GBA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, syns det var bare "så-fin-at-jeg-må-kjøpe-den" snakk, hvor er fakta? ytelse, muligheter, tilpasningsmuligheter, hva kan den brukes til?? Jeg bare gadd ikke lese gjennom dette "kose-praten".

 

Edit: det er min mening: Ellers var det bra skevet, men jeg skjønte ikke hva var poenget med denne bloggen, for å fortelle hvor bra den er? eller hvor søt den er? :!:

 

Edit2: bra at noen støtet meg der, :cry::yes:, Sry Mac, du kan ikke skrive så bra som du tror. . . :thumbup:

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
ja, syns det var bare "så-fin-at-jeg-må-kjøpe-den" snakk, hvor er fakta? ytelse, muligheter, tilpasningsmuligheter, hva kan den brukes til?? Jeg bare gadd ikke lese gjennom dette "kose-praten".

 

Edit: det er min mening: Ellers var det bra skevet, men jeg skjønte ikke hva var poenget med denne bloggen, for å fortelle hvor bra den er? eller hvor søt den er? :!:

5113213[/snapback]

 

Enig, dette er rent koseprat. Rett å slett teit. Dere snakker som om dette er en maskin som burde prioriterest på lik linje med DS og PSP, tull, dette er en maskin for nostalgikere. Uten å ha sjekket, hva er prisen på denne? 3-4 hundre kroner maks, om den skal bli aktuell. Min mening ivertfall :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere vite ytelsen på en konsoll? Alle spillene som kommer til den vil jo fungere smertefritt uansett hva ytelsen er. Og hvis det var noen som lurte: den kan spille av Game Boy Advanced-spill. Han som skrev bloggen fikk det med, men om man ikke tåler koseprat i starten, så får man heller ikke med seg det som blir skrevet senere.

 

Om du vil, kan du importere en sak som lar deg bruke den som mp3-spiller også.

Lenke til kommentar

Har lurt litt på om jeg skulle kjøpe denne eller DS. endte opp med å kjøpe DS til 1400,- på Lefdal. noen uker etter var den på tilbud på Expert til 1000,- og jeg gikk opp på lefdal igjen og høstet 600,- :)

 

Det hadde vært kult med microen også, men når DS fint klarer å spille GBA spill, blir microen for spessielt interesserte. Selv syntes jeg bloggen var helt grei. Vi må ta maskinen for det den er, ikke noe mer!

Endret av capy
Lenke til kommentar

Synes denne virker svært interessant. Ikke alle er på utkikk etter en suveren, bærbar multimedia maskin som koster sin vekt i gull. Mange (inkludert meg selv) er heller på utkikk etter en liten og billig dings, en kan dra fram på reise eller mens en venter.

Jeg ville heller aldri hatt tid til å spille så mye på en DS eller PSP at det kunne forsvare prisen, for når jeg er hjemme vill jeg jo mye heller bruke PC-en til spill.

Lenke til kommentar

Vil bare si at det kan være lurt å huske på at dette er en bloggpost, og ikke en dybdefeature eller regelrett test.

 

Poenget med artikkelen var å dele litt entusiasme for den nye maskinen, som jeg har vært stort sett veldig fornøyd med, og ikke å skulle plukke den fra hverandre for å se hva slags minnearkitektur den bruker.

 

Koseprat ... Javisst. Koseprat, fordi jeg synes maskinen fortjener litt mer fokus enn den har fått -- ikke fordi den er en hard konkurrent til DS og PSP, men fordi det er en herlig liten dings okke som. :)

 

Jeg ville bare dele litt glede og noen erfaringer med dere, så vet dere bedre hva maskinen kan by på, og hva den ikke kan by på.

Lenke til kommentar

Likte denne artikkelen meget godt.

Jeg ble heller ikke forvirret ang. hvor mye ytelse den har. Forstår fortsatt at denne ikke er noen revolusjon på det området. Det jeg fikk ut av artikkelen var at den var veldig liten. Og hadde et fint design. Og denne høres meget interessant ut for min del, jeg hadde ikke lagt merke til den uten artikkelen.

 

Min mening om portable spill dingser er at de skal være .... portable, og hvis jeg vil ha grafikk, og SKIKKELIG opplevelse, så er jo pc'en hjemme det eneste rette. Slik at en portabel spill dings, blir brukt på tur. Og da bør den være portabel... jaja :)

Lenke til kommentar
Kan noen bekrefte at man kan spille Super Mario 1, 2 og 3 på denne ?

5115070[/snapback]

Alle det tre NES-Super Mario-ene er gitt ut på GBA. Super Mario Bros. 2 i pakken Super Mario Advance, Super Mario Bros. 3 i pakken Super Mario Advance 4, og Super Mario Bros. i en NES Classics-pakke. I tillegg får du Super Mario World og Yoshi's Island, også de i Super Mario Advance-forpakning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...