Gå til innhold

Nokia slipper ny flipp-3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia planlegger å slippe denne telefonen i løpet av første kvartal neste år, men har ennå ikke sagt noe om pris.

Joda, det har de :)

The Nokia N71, which is based on S60 3rd Edition and Symbian OS, is planned to be commercially available in the first quarter of 2006 with an estimated, unsubsidized sales price of approximately 400 euros.

 

Sony Ericsson for ordens sklyd støttet dette en stund allerede på sine siste modeller.

Liten skriveleif bare :)

 

Ellers burde dere også nevne at den har USB2.0, ikke bare Mass Storage. Den nye browseren støtter også RSS-feeds, noe som også gjerne kan nevnes.

 

Må si at dette er en ganske grei telefon. Utseendet appelerer ikke til meg, men funksjonene er det ikke mye å si på. En veldig god telefon, men i forhold til de to andre i dag blekner den litt.

Lenke til kommentar

Synes det virker som N71 gir veldig mye for pengene..hvis 3150 kr virkelig blir utsalgspris. Vekten var vel kanskje litt drøy men...kan jo ikke få alt heller. Fikk veldig lyst på denne!! :dribble:

 

Noen som har fått med seg om det er autofokus på disse modellene forresten?

Endret av heier
Lenke til kommentar
Styggeste kamshell telefonen jeg har sett så langt...

5094620[/snapback]

Ikke nå lengre:

Cheacomm :D

 

Uansett ser denne telefonen bra ut, ser ut til å tilby stort sett alt man trenger til en litt rimligere penge... :)

5094651[/snapback]

 

Så stygge var de ikke.

 

Ca. 3500,- uten abonnement? Det var billig syns jeg. Interessant. :hmm:

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar

Sinnssykt fett design, dumt at dekselet er i plast.. :(

 

Denne så sabla grei ut, til en sinnssyk pris :dribble:

 

Til dagens valutaer koster den faktisk 3123 norske kroner, noe som er helt sinnssykt for en sånn telefon. Er det bare meg, eller stod det ingenting om batteriet?

 

Og Remerser: jeg synes de cheacomm-telefonene var ganske stilige jeg :!:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...