Side 1 av 1
Ny prøveversjon av Media Player Classic
Skrevet 1. november 2005 - 07:52
Ny prøveversjon av Media Player Classic
Media Player Classic er et gratis alternativ til Windows Media Player. Det er lettere å kjøre enn Microsoft-programmet og har flere funksjoner. Programmet er nå sluppet i en ny prøveversjon.
Les artikkelen her
Media Player Classic er et gratis alternativ til Windows Media Player. Det er lettere å kjøre enn Microsoft-programmet og har flere funksjoner. Programmet er nå sluppet i en ny prøveversjon.
Les artikkelen her
Arsæll Benediktsson - hardware.no
Skrevet 1. november 2005 - 15:38
Stig Jøran skrev 01/11-2005 : 09:30:
Nei tror den bare har egen DVD avspilling. Trenger codecs til divx, xvid osv.
Bruker selv MPC til det meste. Har VLC liggende kun for filer MPC (med de installerte codecs) sliter med. Liker ikke VLC sitt interface osv. liker bedre MPC.
Dette innlegget har blitt redigert av dravisher: 1. november 2005 - 15:39
1 kB = 1000 byte - 1 KiB = 1024 byte
1 MB = 1000 kB - 1 MiB = 1024 KiB
1 GB = 1000 MB - 1 GiB = 1024 MiB
Ifølge IEEE, IEC, NIST, EU, anbefalinger fra BIPM (SI) og all gjenkjennelig logikk
1 MB = 1000 kB - 1 MiB = 1024 KiB
1 GB = 1000 MB - 1 GiB = 1024 MiB
Ifølge IEEE, IEC, NIST, EU, anbefalinger fra BIPM (SI) og all gjenkjennelig logikk
Skrevet 1. november 2005 - 19:40
Hvilke andre gode alternativer finnes til WMP?
Kvaliteten på dette forumet må bli bedre! Useriøse brukere (inkl. fanboys) bør enten skjerpe seg eller bli utestengt. Hold dere til tema og ikke heng dere opp i uvesentlige bagateller!
Få slutt på CO2-hysteriet. Biodrivstoff er ikke miljøvennlig. CO2-kvoter er dagens avlatsbrev, det bidrar ikke til bedre miljø. Anbefalinger: PlayOnLinux | wine-reviews |
Få slutt på CO2-hysteriet. Biodrivstoff er ikke miljøvennlig. CO2-kvoter er dagens avlatsbrev, det bidrar ikke til bedre miljø. Anbefalinger: PlayOnLinux | wine-reviews |
Skrevet 1. november 2005 - 22:47
Spiller den WMV og WMA? DRM-beskyttet materiale? M4A?
Astronomer Mot Orddeling | Folkeaksjonen Mot Hvem | Norsk for fjols | Norsk Dvorak
Bli med på Folding@home - Team Hardware.no du også!
Vennligst PM meg hvis jeg ikke svarer på direkte henvendelser i forumet.
Bli med på Folding@home - Team Hardware.no du også!
Vennligst PM meg hvis jeg ikke svarer på direkte henvendelser i forumet.
Skrevet 2. november 2005 - 01:30
Husker å ha lest at Microsoft WMP hadde dårlig visning av mpeg kodete filer, og det var noe som de laget en KB article for, med mulighet for de som opplevde problemet som plagsomt til å installere en patch. Har ikke sett at denne patch'en har kommet med Update (WindowsUpdate) funksjonen ennå.
Noen som vet mer om den patchen? Så lurte jeg også på om dette alternative programmet er belemret med liknende dårlig visning av mpeg kodete filer, eller om det er bedre enn den "default installerte MS WMP" ?
Noen som vet mer om den patchen? Så lurte jeg også på om dette alternative programmet er belemret med liknende dårlig visning av mpeg kodete filer, eller om det er bedre enn den "default installerte MS WMP" ?
Side 1 av 1
Logg inn
Registrer deg
Hjelp

Opp
Multisitat