Gå til innhold

Video fra The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par ting jeg reagerte på da jeg så traileren. For det første håper jeg de ikke har de glow-effektene rundt alle objekter, personer og bygninger i selve spillet, men at dette kun er noe de har i traileren eller til nød i cut-scenes. Også litt skuffet over at plate-armoren på det som ser ut som hovedpersonen, virker til å bevege seg med kroppen. Synes veldig tydelig midt i traileren (rett før "the gates have been opened"), hvor rustningen virker som et skin på personen, og strekkes når personen beveger seg.

Lenke til kommentar
syns det er litt dårlig at de gir ut en 6 måneder gamel film som har en del mangler. når det i teorien bare er 1 måned igjen til spillet slippes

5084531[/snapback]

 

Enig, enig og atter enig! Nå kommer mange til å tro at Oblivion vil få skikkelig dårlige bevegelser på folk og fe (slik som i filmen, så dere hunden? han beveget knapt føttene! Andre folk beveget seg også statisk og dårlig - Slike ting har definitivt blitt fikset nå).

Lenke til kommentar
Et par ting jeg reagerte på da jeg så traileren. For det første håper jeg de ikke har de glow-effektene rundt alle objekter, personer og bygninger i selve spillet, men at dette kun er noe de har i traileren eller til nød i cut-scenes. Også litt skuffet over at plate-armoren på det som ser ut som hovedpersonen, virker til å bevege seg med kroppen. Synes veldig tydelig midt i traileren (rett før "the gates have been opened"), hvor rustningen virker som et skin på personen, og strekkes når personen beveger seg.

5086705[/snapback]

 

Må innrømme at jeg for min del ikke registrerte noen glow-effekt. Derimot har du nok rett i dette med at rustningen opptrer som skin. Men samtidig husk at rustningen ikke består av bare en del. Stilig å se hvordan den delen som går over hoftene følger hoftenes bevegelser og ikke overkroppen.

 

Må også si at folk i tråden har et øye for detaljer... hehe

Tror ikke vi skal regne alt for store endringer fra det vi ser heller. Regner med at det meste av tiden nå på høsten har gått med til beta-testing

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...