Gå til innhold

Samsung tar matteleksa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette må da være en konseptmodell, den har jo ikke sjangs til å slå proffkalkulatorer som casio og texas sine.

 

Men vi får se =)

5075951[/snapback]

 

Har du egentlig lest artikkelen?

Det er ikke snakk om en kalkulator, men en mobiltelefon som tilfeldig ligner på en kalkulator.

 

Jeg synes derimot at telefonen var skikkelig kul, kunne tenkt meg en sånn.

Men vi her i norge er nok ikke viktige nok for de store produsentene, så vi får klare oss med andre kjedelige modeller.

Endret av SirBoo
Lenke til kommentar

Lukter oppfølger til min kjære N900 !

(Se bilde nederst i post, er en telefon laget av NEC som er 'identisk' med tanke på størrelse, målgruppe o.l.)

 

Kommer den ut et sted i verden og støtter GSM/UMTS så kjøper jeg den.

 

Kort og godt.

Perfekt mobil til situasjoner der det er upassende å dra med seg minikontoret (les Symbian/mobilePC)

Dessuten så synes jeg dette er en av de lekreste telefonene jeg har sett fra Samsung noensinne, og nei; Jeg tuller ikke.

Kan godt skjønne at dette kan være et "elsk eller hat" eksempel men - jeg elsker den.

 

 

Btw: Håper at den har innebygget mikrofon og høyttaler. (Information about this any1?)

post-31967-1130597062_thumb.jpg

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
dette må da være en konseptmodell, den har jo ikke sjangs til å slå proffkalkulatorer som casio og texas sine.

 

Men vi får se =)

5075951[/snapback]

 

Dette er vel strengt tatt en ny -mobiltelefon- fra Samsung, jeg tror ikke den har som mål å konkurrere mot kalkulatorer i noen som helst klasse. At den er tydelig -inspirert- av utseendet til diverse kalkulatorer er det derimot vanskelig å bestride :)

Men, som vanlig kan man jo aldri være helt sikker.

 

PS: Fant et bedre bilde til artikkelen, hvor skjermen er påslått. Det viser nok litt tydeligere at P300 kan mer enn å løse regnestykker :)

Lenke til kommentar
Crocie:

 

IMO er bildet (det som er tatt fra slashphone.com?) verre siden at det er så uklart.

 

Poenget mitt med det store bildet var at det illustrerer størrelsen veldig godt. Men nu er begge bilder inkludert i artikkelen, så nå burde de fleste klare å se hva dette handler om :)

Lenke til kommentar

Først og fremst vil jeg si at jeg ikke likte den. :!:

 

Jeg hadde egentlig forventet bedre specs av en så ''stygg'' (kall det hva du vil) mobiltelefon, så jeg ble litt skuffet helt til leste hvor liten den var. Størrelsen er ikke nok for at jeg skal kjøpe den. Synes de kunne vært litt mer kreative med fargene :)

Lenke til kommentar
Poenget mitt med det store bildet var at det illustrerer størrelsen veldig godt. Men nu er begge bilder inkludert i artikkelen, så nå burde de fleste klare å se hva dette handler om :)

5076251[/snapback]

Det vet jeg, men gir et dårlig inntrykk av skjermen ;)

 

Men nå skal jeg ikke krangle, for ser at du har lagt inn begge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...