Gå til innhold

Blizzard kunngjør WoW-ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller på amerikansk server, og håper at det det vil være mulig å laste ned ekspansjonen på nett i stedet for å måtte bestille i posten og betale unødvendig mye i porto og moms. Men jeg er egentlig ikke sikker på at jeg orker mer WoW med det første. Har nådd lvl 60 for en stund siden, og kan godt tenke meg AoEIII eller CivIV en stund fremover nå... Men for all del bra at WoW blir større!

Lenke til kommentar
Blir alle WoW folk pottesure nå fordi lvlcappen økes?

5073793[/snapback]

 

Hvorfor skulle de bli det? Blir jo bare mer moro igjen for de som alt er lvl 60:

*Nye quest for dem og gjøre

*Mulighet for å gå opp i lvl og utvikler karakteren enda mer

*Mulighet for fler og bedre items

 

Alt dette vil jo øke spilleglede for alle så jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle bli sure?

Lenke til kommentar

Jeg syns at det med en WoW expansion virker genialt egentlig, men også veldig dumt og irriterende..

Bra fordi at spillet blir større, det blir mer å sette seg inn i (egentlig mer omfattende) og at det kanskje blir mer å gjøre osv..

Dummt fordi at spillet kommer til å ta mer tid, dummt for de som ikke har expansionen og blir danka av level 70 folk hele tiden :S Og for at WoW blir litt ødelagt når det liksom er en expansjon som mange vil inn på men som de ikke får komme inn på fordi at de ikke har den enda.. (Dette er bare hvis det blir sånn at expansjonsportalen blir i vanlig wow.. Lager de nye servere osv, da er det seff ok, men da vil jo nesten ingen spille Vanlig Horde og Alliance lengre, alle vil ta den nye rasen..)

Jeg syns at Blizzard skulle gjort det sånn at alle som hadde WoW skulle fått Expansjonen gratis, og at det var likt for alle, for det kommer til å bli smell å dask når folk kommer med Übre items og er level 70, de kommer til å eie alt som er..

Jeg syns de ødelegger WoW når de gjør sånnt, WoW er som en verden, det kan ikke være sånn at du ikke kan reise ett sted fordi at du ikke har kjøpt Ekspansjons-pakka, det blir jo bare dummt.. Nei, det bør være likt for alle..

Og hvor mye kommer dette til å koste da?

Lenke til kommentar
Blir alle WoW folk pottesure nå fordi lvlcappen økes?

5073793[/snapback]

 

Hvorfor skulle de bli det? Blir jo bare mer moro igjen for de som alt er lvl 60:

*Nye quest for dem og gjøre

*Mulighet for å gå opp i lvl og utvikler karakteren enda mer

*Mulighet for fler og bedre items

 

Alt dette vil jo øke spilleglede for alle så jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle bli sure?

5073822[/snapback]

 

 

Hvorfor skulle folk bli sure for det? Begrenset hvor moro det er å ikke få belønning for strev med quest, og grinding blir litt mer givende igjen - ikke bare drops lenger.

5073824[/snapback]

 

Vel, jeg tenker på alle de som har brukt timer, timer og atter timer på å skaffe seg epic sett og ligndende. Nå er det plutslig "verdiløst" Må jo være litt surt for dem

Lenke til kommentar
dummt for de som ikke har expansionen og blir danka av level 70 folk hele tiden :S

5074497[/snapback]

 

There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as the Outlands, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion.

 

Meaning, at alle kan nok bli level 70 og alt det. Men noen steder er off limits, som nevnt over.

 

Kilde: http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/faq.html

 

Jeg gleder meg virkelig til expansion nå. Flying mounts kan jo bli litt spenstig. Er vel bare å begynne å spare!

 

Dette var akkurat det WoW trengte for å holde på mange spillere, ihvertfall meg. ;)

Lenke til kommentar
Dette er alt for gale. Jeg ble skikkelig sur da jeg leste det her. Her betaler vi 100kr måneden og så skal de lage expansion for at vi skal betale enda mer. grrrrr. skal aldri kjøpe den uansett hvor bra den blir!

5075130[/snapback]

 

Ja, fya. Tenke seg til å lage nytt content. Hvor onde går det an å bli? Lage nytt content så vi skal få enda fler muligheter i spillet... Nei, huff. Dette går ikke.

Og at de til og med skal tjene PENGER på å jobbe i årevis for å få opp en expansion til oss... spillprodusenter skal jo ikke tjene penger. Det er galt.

Å nei, å nei.

</sarcasm>

Spooker: Expansion packen er da frivillig å kjøpe, så jeg ser virkelig ikke problemet.

 

Jeg for min del gleder meg enormt til exp. packen. Lurer litt på hva alliance-rasen blir som ikke er avslørt ennå. :dribble:

Lenke til kommentar
Dette er alt for gale. Jeg ble skikkelig sur da jeg leste det her. Her betaler vi 100kr måneden og så skal de lage expansion for at vi skal betale enda mer. grrrrr. skal aldri kjøpe den uansett hvor bra den blir!

5075130[/snapback]

 

Ja, fya. Tenke seg til å lage nytt content. Hvor onde går det an å bli? Lage nytt content så vi skal få enda fler muligheter i spillet... Nei, huff. Dette går ikke.

Og at de til og med skal tjene PENGER på å jobbe i årevis for å få opp en expansion til oss... spillprodusenter skal jo ikke tjene penger. Det er galt.

Å nei, å nei.

</sarcasm>

Spooker: Expansion packen er da frivillig å kjøpe, så jeg ser virkelig ikke problemet.

 

Jeg for min del gleder meg enormt til exp. packen. Lurer litt på hva alliance-rasen blir som ikke er avslørt ennå. :dribble:

5075291[/snapback]

 

Betaler heller 400kr en og måtte laste ned rundt 2-3gb gjennom blizzard downloader :D

Lenke til kommentar
Vel, jeg tenker på alle de som har brukt timer, timer og atter timer på å skaffe seg epic sett og ligndende. Nå er det plutslig "verdiløst" Må jo være litt surt for dem

5074570[/snapback]

 

Hva med lvl29-folk som har brukt timer og atter timer på å få Copsemaker i RFK, og så kan man få bedre våpen senere? Eller lvl35-ish castere som har vært gjennom SM library for n'te gang og endelig fått Illusionary rod.. også kan de jammensanten kjøpe et bedre våpen når de når lvl 40!

 

Jeg skjønner at enkelte vil grine på nesen når de har spilt masse for å få AR/TUF/Anathema/Krol blade/etc., men det er ikke snakk om at disse blir på noen måte verdiløse. Epics kan man fint bruke over 5-10 levels, så lvl 60-epics blir ikke akkurat utklassert av grønne dingser med lvl61-requirement.

 

Jeg gleder meg vilt til expansionen, hovedsakelig på grunn av sockets + jewelcrafting.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...