Gå til innhold

THQ utsetter spill (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oisann.. Stalker utsettes enda lengre? Dette lover ikke bra for tittelen. Håper utviklerene klarer å finpusse spillet maksimalt til det kommer ut da. De har iallefall tid til det nå. Siden veldig mange er så besatt av grafikk så kan tittelen bli litt utdatert for mange. Spesielt siden Unreal 3 motoren kommer for fullt neste år.

Lenke til kommentar
Oisann.. Stalker utsettes enda lengre? Dette lover ikke bra for tittelen.

5072835[/snapback]

I og med at ugivelsedatoen til stalker var (og er) "when it is done", blir det feil og seie at stalker har blitt utsatt.

 

Utviklarane er framleis positive, og er veldig fornøyd med spelet så langt (dei kan vel ikkje seie noko anna). Og så lenge dei har trua, har eg det og. Fans som har prøvd spelet er og fornøyd med det dei har sett.

Lenke til kommentar
I og med at ugivelsedatoen til stalker var (og er) "when it is done", blir det feil og seie at stalker har blitt utsatt.

 

Utviklarane er framleis positive, og er veldig fornøyd med spelet så langt (dei kan vel ikkje seie noko anna). Og så lenge dei har trua, har eg det og. Fans som har prøvd spelet er og fornøyd med det dei har sett.

5072945[/snapback]

Skjønner poenget, men mange spill har en tendens til å miste interessen blant folk når spillet kommer lenge etter spillene blir offisielt kjent. Stalker har nå ikke vært i mediafokuset på veldig lenge med nye bilder og filmer. Men for deres del så håper jeg såklart at de klarer å få opp interessen før lanseringen. Men de vil få god konkurranse siden da Unreal 3 motoren nå kommer.

 

begynner å lukte litt DN Forever av STALKER gitt.. håper det kommer en gang. er de inne i 5te året nå? hvis de virkelig er så ferdig som jeg har hørt og kun driver og finpusser virker det litt merkelig å bruke over ett år  på finpussing.

5073028[/snapback]

Hehe.. ingen spill kan ennå måle seg med DNF. De er nå inne i sitt år nr. 8 når det gjelder utvikling... om ikke lengre. De startet jo rett etter DN.

Lenke til kommentar

jeg bare håper at spillet ikke blir kort. med denne ventetida så bør det jaggu være minst 20-25 timer spilling, og da mener jeg intensiv spilling.

 

jeg bruke vel ca 15 timer på HL2 men kunne nok ha tatt det en god del raskere, så jeg håper på at det da blir et spill som gir meg lyst til å bruke god tid på det

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Men for deres del så håper jeg såklart at de klarer å få opp interessen før lanseringen.

Dei skal starte ein intensiv kampanje 6 mnd. før spelet kjem ut, så vi får tru at den vil vere med på å få opp interessen for spelet.

 

jeg bare håper at spillet ikke blir kort. med denne ventetida så bør det jaggu være minst 20-25 timer spilling, og da mener jeg intensiv spilling.

Vist du tek deg tid til å utforske spelet, så skal det ta rundt 70-100 timar å runde det. Vist du springer fort igjennom det, vil det ta 30-40 timar.

 

I tillegg vil spelet få stor replayverdi. Blant anna grunna minimalt med scripting, og 8 forskjellige slutter på spelet.

Lenke til kommentar
begynner å lukte litt DN Forever av STALKER gitt.. håper det kommer en gang. er de inne i 5te året nå? hvis de virkelig er så ferdig som jeg har hørt og kun driver og finpusser virker det litt merkelig å bruke over ett år  på finpussing.

5073028[/snapback]

 

Utviklerne til Stalker holder oss i det minste oppdatert om sine utsettelser, samt mer informasjon om spillet nå og da.

Lenke til kommentar

Stalker skulle ha kommet forrige år og da hadde det en liten sjanse da Half-Life 2 ikke var ute enda. Nå har det ingen nytt å komme med ihvertfall. Da jeg testet det var det kun ett FPS med store landskaper hvor man skøt og drepte Zombier. (Hvor orginalt er det ?)

 

Tror de har skutt seg selv i leggen her gitt. De driver sikkert og redesigner det meste av spillet.

Lenke til kommentar

Det jeg har sett og hørt om STALKER var i sin tid ganske banebrytende med god fysikk og kul grafikkmotor. Det skal vel litt til om de klarer å imponere når det må gå enda et år til. Men det kan jo hende spillbarheten og storien er så utrolig bra at man glemmer det visuelle, vi kan i alle fall håpe på det.

Nå er det uansett ganske mye bra spill ute så vi gamere lider vel neppe noe umiddelbar nød eller havner i spilltørka med det første.

Lenke til kommentar
Da jeg testet det var det kun ett FPS med store landskaper hvor man skøt og drepte Zombier. (Hvor orginalt er det ?)

5083212[/snapback]

Men så har ikkje du testa Stalker. Det er vel bare den gamle alphaen du snakker om framleis. Den representerer på ingen måte korleis spelet ser ut/kjem til å sjå ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...