Gå til innhold

Half-Life 2: Lost Coast ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var på tide, laste ned :yes:

 

Edit: Nå snakker vi krav :D

System Requirements:

CPU: a 2.6Ghz Intel, or AMD 2800+

Memory: 1GB or better

Video: ATI x800 or better, or Nvidia 6800 or better.

5071514[/snapback]

Owææææ...når ikkje krava. :p

 

Overklokker eg prosessoren til 2800 så går det når eg får X800-kortet. ;)

Lenke til kommentar
Når det gjelder grafikken er den flott den, men synes det skinner litt i overkant mye. Er det noen andre som også synes det? Eller er det noe med innstillingene jeg har oversett?

5072444[/snapback]

Det er en techdemo.... det skal skinne. Grunnen er at de bruker en del forskjellige mapping. Slik er det bare i denne generasjonen spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
syns egentlig hele HL2 bare var en tech-demo, men bare på pur faen skal jeg laste det ned når jeg får meg ny pc neste måned

5071562[/snapback]

Jeg forstår at du ikke har spilt hverken Doom 3 eller Quake 4...
Lenke til kommentar
syns egentlig hele HL2 bare var en tech-demo, men bare på pur faen skal jeg laste det ned når jeg får meg ny pc neste måned

5071562[/snapback]

Jeg forstår at du ikke har spilt hverken Doom 3 eller Quake 4...

5073723[/snapback]

 

Hverken Doom 3, Quake 4 eller HL2 er en tech demo, blir gal av slike idiotiske utsagn.

 

- - -

 

Får vel laste ned dette brettet tenker jeg, er litt spent på å se hvordan de glatte, reflekterende overflaten takler slikt lys, bare lommelykten i vanlig HL2 SP fikk noen områder til å lyse opp som stygge juletre.

Lenke til kommentar

Da var man ferdig med dette mappet også. Ganske kort og rimelig greit map, men skjønner hvorfor det ble fjerna. Ble ikke imponert over HDR akkurat, men det var greit nok.

 

Noe jeg irriterer meg grenseløst over er at HL2 har så utrolig liten FOV (Field of View.) Utrolig vanskelig å få overblikk, og man må bevege musa myyye for å få med seg noe som helst. Det er ikke rart folk blir sjuke av å spille dette spillet, fordi man blir jo sliten i både hode og arm av å utforske et nytt rom. Hvorfor forandre dette som var så utmerket på HL1?

Lenke til kommentar
Da var man ferdig med dette mappet også. Ganske kort og rimelig greit map, men skjønner hvorfor det ble fjerna. Ble ikke imponert over HDR akkurat, men det var greit nok.

 

Noe jeg irriterer meg grenseløst over er at HL2 har så utrolig liten FOV (Field of View.) Utrolig vanskelig å få overblikk, og man må bevege musa myyye for å få med seg noe som helst. Det er ikke rart folk blir sjuke av å spille dette spillet, fordi man blir jo sliten i både hode og arm av å utforske et nytt rom. Hvorfor forandre dette som var så utmerket på HL1?

5077074[/snapback]

 

Jeg irriterte meg mye over dette jeg også, men så satte jeg FOV til 90, og da ble det mye deiligere!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...