Gå til innhold

N70 light fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke 100% bekreftet at denne telefonen, tidligere under ryktenavnet N71, er N70 i Asia? Om jeg tar feil så si ifra, men hvis jeg har rett må jeg si dette er for dårlig forarbeide av amobil. Tar altså forbehold om at jeg kan ta feil.

 

Det er dog ingen tvil om at N70 i Asia er nøyaktig lik:

(her skulle det være en link til produktsiden til N70 hos Nokia-asia, men fant den ikke) :)

Lenke til kommentar
Er det ikke 100% bekreftet at denne telefonen, tidligere under ryktenavnet N71, er N70 i Asia? Om jeg tar feil så si ifra, men hvis jeg har rett må jeg si dette er for dårlig forarbeide av amobil. Tar altså forbehold om at jeg kan ta feil.

 

Det er dog ingen tvil om at N70 i Asia er nøyaktig lik:

(her skulle det være en link til produktsiden til N70 hos Nokia-asia, men fant den ikke) :)

5064106[/snapback]

 

Hei arehei.

 

Jammen har du ikke rett, på en måte ;)

Denne versjonen finnes riktignok allerede på det asiatiske markedet. Nyheten er likevel at den nå er godkjent av US Federal Communications Commission, noe som gir den innpass på det amerikanske markedet.

Og det er jo ikke ulovlig å håpe på at den skal ta en verdensturné og svinge innom Norge en gang i fremtiden? :)

 

Håper det klarner opp litt, artikkelen er tilpasset våre nye oppdagelser nu. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...