Gå til innhold

Stadig økning for AMD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren.  :p

5061438[/snapback]

 

Det ville jo blitt krise for mange her, de sier jo de konsekvent støtter den minste aktøren :D

Lenke til kommentar
Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren.  :p

5061438[/snapback]

Etter AMD sine egne vurderinger har de ikke større produksjonskapasitet enn at de kan klare ca 30 - 35 % i løpet av 2 - 4 år. Så du kan sikkerts kjøpe deg AMD neste gang også. Selv om jeg tror Intel da er fullt på høyde eller kanskje forbi.

 

Men ellers er det bra AMD presser Intel litt.

Lenke til kommentar
Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren.  :p

5061438[/snapback]

 

Det ville jo blitt krise for mange her, de sier jo de konsekvent støtter den minste aktøren :D

5061645[/snapback]

 

 

Hadde blitt en Inteljugen da :D

Endret av Opteron
Lenke til kommentar
Godt poeng, Paddington. Da blir det trolig AMD på meg neste gang jeg kjøper PC også da, hvis ikke AMD mot formodning får en større markedsandel enn Intel i løpet av det neste året eller noe i den duren.  :p

5061438[/snapback]

Etter AMD sine egne vurderinger har de ikke større produksjonskapasitet enn at de kan klare ca 30 - 35 % i løpet av 2 - 4 år. Så du kan sikkerts kjøpe deg AMD neste gang også. Selv om jeg tror Intel da er fullt på høyde eller kanskje forbi.

 

Men ellers er det bra AMD presser Intel litt.

5062207[/snapback]

 

Hvem vet. AMD slapper ikke av bak veggene sine de heller. Så kampen er fremdeles helt åpen. P4 sin tid er vel mer eller mindre over. På tide med ny arkitektur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...