Gå til innhold

Omtale av Rome: Total War - Barbarian Invasion (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Veldig bra omtale, meget godt skrevet men det tok litt tid i forhold til når det kom ut :)

Men men, spillet er meget bra, men det mangler det lille ekstra for å bli en "kanon"...

Jeg synes at det er bra, men det er det lille extra som mangler :D

Med denne omtalen tror jeg at jeg drar opp BI igjen :D

Lenke til kommentar

Jeg leser her og inne spillet at det går å gjenforene vest og øst romerene men hva med noen tips? Bare jeg spør vest om map information så brytes alliansen.

Hadde vært digg vis jeg hadde fått det til å blir bare rome igjen.

 

KOM igjen og svar noen. Jeg vil forene det romerske emperiet.

Endret av cartMann
Lenke til kommentar

Det jeg håpet på men tenkte vel det ikke går, men hadde vært kjekt. Blir ikke det samme vis alt skal stå under east roman empire isteden for union of the two roman empires eller united rome hadde vært fun og får at det ikke blir for lett så blir vest fattig og rome slitter av konstante angrep.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Merket også at gameplayet gikk tregt, så en dag gikk jeg rett ut av spillet og fikk øye på en merkelig prosess.. Er visstnok cd-protection som kjører, i taskmanager heter den ~e5.0001...

 

Den enkleste fix`n for det er å finne en no-cd exe.. uansett om du har original eller ikke...

Det var faktisk skikkelig ille her, hadde t.o.m en crash...

 

Uansett, har hatt RTW-BI en stund nå og er fornøyd, men man kunne kanskje hatt litt mer options for campaign delen.. Hvor mye penger som man starter med og flere mål..

Jeg spiller for øyeblikket Imperial glory, her har du del mål.. f.eks. lage handelsruter og utvikle ny teknologi...

 

Hadde noen fornuftige mennesker tatt det beste fra Rome-total war og det beste fra Imperial glory, så hadde vi hatt det første strategi spillet som hadde fortjent 10 av 10 poeng..

 

Rating fra meg..

Rome-total war 9 av 10 poeng da det kom ut...

Rome-total war Barbarian invasion 7 av 10 poeng da det egentlig ikke er et revolusjonerende spill, og dem har ikke fikset de små feilene RTW har/hadde

Imperial glory 8 av 10 poeng, er like bra som RTW, og hadde dem kommet ut samtidig så ville jeg heller satt meg ned med Imperial glory... Muligheten for sjøslag er i seg selv en grunn til å spille det..

RTW og Imperial glory ligner hverandre, og det kan se ut som noen luringer hos pyro studio har fikset en del av problemene RTW har..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...