Gå til innhold

Logitech G15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som nevnt fins ikke tastaturet i norsk versjon, og ingen ser ut til å vite når dette eventuelt vil komme. Dette er litt provoserende, spesielt siden tastaturet allerede kan bestilles med svensk oppsett! Vi har ikke klart å få noe klart svar fra Logitech på hvorfor norsk oppsett er nedprioritert i første omgang, men kommer tilbake til dette så fort vi vet mer.

Regner med at dette er svaret:

Her i Norge er foreløpig slippdato i begynnelsen av desember. kilde: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307403

 

spesielt siden tastaturet allerede kan bestilles med svensk oppsett!

 

Har hørt at grunnen til at alle spill og sånt kommer på svensk, er fordi at de får ikke selge tinger i Sverige hvis det ikke er svenskspråkelig. Synes Norge skulle ha laget en slik regel :hmm: Da ville vi fått alle spilene på norsk, og :) (Selv om det ikke gjør meg noe at de er på engelsk, men kan ikke fordra Svensk...)

Lenke til kommentar
Tydelig at gamere ikke bryr seg om design...

5034597[/snapback]

 

- Driver kun for Windows XP

- Fungerer ikke med mange spill ennå

- Fins foreløpig ikke med norsk tegnsett

1. Hvem har ikke det?

2. Foreløpig...

3. Kommer...?

Mao. ingen?

5034586[/snapback]

 

...ikke om så mye annet heller, tydeligvis :p

Endret av Maroder_S
Lenke til kommentar

Hvis media knappene fungerer 100% med f.eks. winamp (noe de ikke gjør med Mitt Internet Navigator med Norske drivere nyere enn iTouch 2.15 :thumbdown: ) så hadde det muligens vært aktuellt. Winamp info 24/7 og full kontroll på avspilling er nesten verd det. 800kr er fremdeles mye penger...

 

Er det bare jeg som ser at makro knapper på sånnt keyboard i spill som WoW kan ødelegge? lite blizzard kan gjøre for å stoppe macro folk som progger Tastaturet til å gjøre ting...

Lenke til kommentar

Bra test, men liker ikke tastaturet...

 

Btw: Kul musikk smak! Var nettopp i London og hørte på SB og det var en utrolig opplevelse! Beste konserten jeg har vært på! Utrolig gøy å stå å prate med Ryo, NDV og Alan etter showet også! Spes Ryo viste seg å være en kjærnekar!

Lenke til kommentar
Hvis tastaturet hadde hatt norsk oppsett, så hadde det vært aktuelt med en omtanke, men siden den kun har Amerikansk oppsett så passer vel denne kun for amerikanere, engelskmenn og andre brukere som har engelsk Windows.

5034374[/snapback]

kan jo bare sette på norsk i windows?

5034681[/snapback]

 

hjelper lite når det er forskjellig antall knapper og forskjellig plassering på dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...