Gå til innhold

Omtale av Spartan: Total Warrior (GC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du mener at de våpene du har er nesten helt like, det stemmer ikke. vært våpen har sine gode og dårlige sider.

 

mens sleggen skader veldig mye, er den stor og tung og vansklig å bruke da det tar lang tid før han slår. og ranske finder kan fin hoppe unna.

 

men blades of athena skalder mindre men er veldig rasske, og perfekt til å drepe mange svake finder med.

 

det som iriterte meg mest var,

 

1, boskamper veldig random og vansklige.

2 my loading( i forhold til gow som har bedre grafik)

3 ektremt teite voiceovers

Lenke til kommentar

Godt skrevet omtale Erlend - omtalen har en variasjon og språkbruk som jeg gleder meg over. Men jeg stusser litt på at et spill med så mange kritikkverdige elementer får 7 i spillbarhet når f.eks. Blitkrieg II, som får hauger av skryt, ender opp med 8. Med gamer.nos nye skala, som jeg for øvrig er veldig positiv til, så ville jeg trodd dette spillet maks fikk 5 i spillbarhet - det virker jo ikke som om det er mer enn middelmådig? Fikk sjokk da jeg så 7-tallet. ;)

Endret av Pureblade
Lenke til kommentar

GunFreak: Våpnene er ikke helt like, nei, men de spilles på nøyaktig samme måte. Våpnene endrer bare variablene for styrke og hastighet, de introduserer egentlig ikke noe varisjon til spillopplevelsen sin. Det er det jeg mener med at de er nesten helt like.

 

PureBlade: Syv i spillbarhet fordi spillopplevelsen er veldesignet og stram, og det kan ingen ta fra det. Personlig synes jeg det ble kjedelig og tilfeldig, men det er et solid spill når alt kommer til alt. Jeg må også ærlig innrømme at det er totalkarakteren jeg legger mest vekt på. Det er nemlig det som virkelig viser om spillet er noe bra eller ikke. De andre delkarakterene er bare komponenter av vurderingen. Og spillet fikk seks totalt. Det betyr at det er over middels. Og det er det også. Akkurat over middels, godt nok til at det kan anbefales om du tror du vil like spillopplevelsen jeg skisserer i omtalen. Langt ifra godt nok til at det kan anbefales uansett.

 

Ellers, takk for ros. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...