Gå til innhold

Demo av Land of the Dead: Road to Fiddler's Green (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spar dere nedlastinga, typisk eksempel på melkespill..sørgelige greier :cry:

5019020[/snapback]

 

Nei, alle bør laste ned denne demoen, slik at de vet at de aldri en gang kan finne på å kjøpe spillet, selv om det ligger i en kurv for spill som har nedastt pris fra nedsattprisen.

Ta nicket til Mala, bytt ut siste A med en O, så har du hva spillet er! :D

Lenke til kommentar

Nåda, så ille er det ikke men :

 

Shotgun er et jalla våpen, mangler virkelig punch, blir selvsagt bedre om man står på huk.

Zombiene er godt varierte, mulig det er ganske så mange variasjoner av dem.

Spillet kan være morsomt for de som liker zombie filmer og ønsker å ha muligheten til å teste om de selv greier å overleve mot dem.

 

Personlig 6/10.

Lenke til kommentar
Synes ikke det var så veldig bra, men hva kan vi forvente av et zombie spill?

5022150[/snapback]

 

Vi kan i det minste vente å få våpen som ikke bummer når man står HELT inntil fienden, og våpen som i det minste minner litt om originalene (med feks. nogen lunde realistisk skudd-takt, magasin-innhold, kraftighet, utseende, lyd, osv).

 

Dette spillet må jeg bare si at jeg HATER. Tror faktisk aldri jeg har sagt slike ting om spill før (vel, noen ganger kommer jeg nok med utbrudd som "JEG HATER DETTE DRITTSPILLET!" i spill som feks. BF2, men jeg mener det heller sjelden fullt ut), men når jeg tenker etter, så blir jeg bare forbannet av dette spillet. Utviklerne har ikke lagt dybde i over hodet ingen ting. Det finnes desverre flere slike spill, hvor absolutt ingen ting henger på greip. Dette gjør meg umettelig frustrert, og da er det kun kjæresten min som kan roe meg ned (er en liten sinnatagg, jeg :D ). Værst er det de gangene hun ikke er der for å roe meg ned. :ermm:

 

Dette spillet er et typisk eksempel på at det faktisk finnes folk som jobber med spill kun for å tjene penger, og ikke av kjærlighet for yrket. Et enda bedre eksempel på at det finnes folk som ikke skulle fortjent en jobb i det hele tatt. :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...