Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir bra dette skal du se :thumbup:

 

Men siden du kaller det Black Pearl, er det fordi du skal lakke det i fargen "Black Pearl" (kanskje det er blue pearl den fargen heter..?), eller er det fordi du skal lakke den svart og det er din perle?

5008209[/snapback]

Den er svart og er min perle :D

 

Det blir blå'e ata, floppy og s-ata kabler :D PSU'en skal sleeves rød. Det blir 4 stk 30cm UV katoder med sound control.

 

4 stk 80mm vifter. røde og blå'e. 4 stk 120 mm vifter. 2 blå og 2 rød.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Jeg skal pusset kantene der jeg skærte ut. blir ikke så mye pussing i dag, skal ordne litt mer prosjekt ku-skjit.

 

Må bare si at det var som å skære i smør på q-tec kabinettet i forhold til chieftec (1mm tykt stål :whistle: )

 

Får plexi snart :D

 

Skal ordne noe vifte-hull i dag hvist det blir tid

Lenke til kommentar

Nå har jeg skjært ut 2 av 4 80mm vifte-hull.

 

Tror nok jeg går for 80mm ble litt vanskelig meg 92mm hull. kanskje det blir noen ekstra i toppen ;)

 

Edit:

Har også pusset sidene med planslipper med p400 papir :D skal bare gå over kantene for hånd nå :D Kameraet var tomt for strøm så bilder kommer i morra ;)

 

Skal pusse utskjæringen i døra og finpustere den litt, må skjære litt mer. Oppdaget en litten feil, var ikke helt fornøyd med kantene og avrundingen :no:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Takk, Dj-Sonic.

 

Jeg merka en del feil når jeg pussa kantene på kabinettet, skal enten pusse mer eller skjære litt enr ned dremel.

 

Jeg flink å tegne :no: men ellers takk :blush:

 

Blir update i kveld ;) (uskjæring av viftehull, pussing av kanten og pussinga av lakken)

 

Setter pris på sånne innlegg :D

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Blir bra detta christopher ;) du bør nok finpusse litt på kantene ja :)

 

Stå på mate!

5024044[/snapback]

Takk

 

Har pusset kantene nesten helt ned i dag på skola :D bare litt mer finjustering av hjørnene (svingene), var ikke så lett å få de som jeg ville :cry:

 

Edit:

Jeg skal ordne lexan i frontdøra (3mm) den blir opplyst av 3 bla'e revoltec lazer leds :D sånn der ferdig boks som er bare å plugge strøm i.

 

Edit 2:

Det blir 4 stk 80mm vifter med blå leds, burde jeg ha røde leds i de 4 stk 120mm viftene da?

Eller 2 stk med røde leds og 2 stk med blå leds? Har 2 stk med røde leds fra før.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Så rått å feste vifta i plexi! Dritrått! :D

5025682[/snapback]

Takk

 

Det er ikke plexi det er lexan, men det går nesten for det sammen.

 

Som sagt jeg stjal ide'en fra Pain 193 :D

 

Edit:

Det kommer til å bli 3 til sånne lexan griller :D

Men fy F*** hvor det stinker når jeg borret ut det store hullet med hullboren, tror det er noe ymse stoffer i lexan ja. Gasmaske nestegang ja.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...