Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fin test.. men du beskriver Nokias Active Standby som om det var noe nytt på n70 noe det ikke er da nokia 6680/81 har også denne funksjonen ja også kalenderen.

samt at media tasten er noe nytt men det er det samme som galleri på 6680/81, der man også kan spille av mp3 osv...

Er ikke så mye nytt i menyene egentlig bare et litt penere galleri samt nye ikoner i under menyene (som ikke kan byttes ved themes)

Lenke til kommentar

Ja, fin test var det. Noe å ta med seg for de som vurderer akkurat denne modellen - sånne som meg. :p

Hovedårsaken til at jeg har denne for øyeblikket bare under vurdering er den lave skjermoppløsningen. Som skrevet i testen burde skjermoppløsningen på denne vært oppgradert et hakk (eller to?).

 

La også merke til at "trådløs teknologi" var "fraværende". Håper dette kan rettes opp slik at vi kan få lest det aktuelle på det punktet også.

 

Jeg ble imidlertid overrasket over at dere mener prisen er så høy. Jeg må da si at prisen på denne faktisk var lavere enn forventet. Da slagere som N6630 og N6680 dukket opp kostet jo de bortimot 5000.

 

 

Takk for nok en super test.

Lenke til kommentar
Tror det er feil på terningkast Trådløs teknologi. Kan umulig stemme at denne fikk en toer.

5003017[/snapback]

 

Som sagt, det har vært en teknisk feil på Trådløs teknologi. Det er rettet opp i nå.

 

Feil link til film. Det står:

http://artikkelbilder/nokia_n70_film.mp4

Men skal være:

http://amobil.no/artikkelbilder/nokia_n70_film.mp4

5003535[/snapback]

 

Stemmer. Takk for tipset.

Lenke til kommentar

 

*Pirke* Det finnes også en lyssensor oppe i høyre hjørne *Pirke*

Det er vel venstre dere mener? I høyre hjørne sitter kameraet...

 

 

 

Lyssensoren sitter oppe i telefonens høyre hjørne, kameraet i telefonens venstre.

_________________________________________________

 

Fin test, men jeg sliter(som mange andre) å skjønne hva dere mener med at N70 er den første telefonen med egen utløserknapp til kameraet.

Lenke til kommentar

EN fin test! men en stor feil!

sitat ifra test "Skal du koble datamaskinen til N70, så må datamaskinen ha blåtann. N70 har nemlig ikke infrarød, en trend vi har sett komme siden 7610. Dette fører til at N70 ikke kan kommunisere trådløst med eldre PDAer, datamaskiner og mobiltelefoner uten blåtann. Sistnevnte blir heldigvis stadig mindre vanlig, men det er samtidig upraktisk av Nokia å fjerne en teknologi som fortsatt brukes av mange."

 

dette er feil når det gjelder datamaskiner! det følger med USB kabel, og med hjelp medfølgende programvare (NOKIA PC suite) , er det ingen problem og komme seg på nett. Kjører selv med en laptop lagd før bluetoothen's tid og en 6630 = null problem å koble seg på nett!

Lenke til kommentar
EN fin test! men en stor feil!

sitat ifra test "Skal du koble datamaskinen til N70, så må datamaskinen ha blåtann. N70 har nemlig ikke infrarød, en trend vi har sett komme siden 7610. Dette fører til at N70 ikke kan kommunisere trådløst med eldre PDAer, datamaskiner og mobiltelefoner uten blåtann. Sistnevnte blir heldigvis stadig mindre vanlig, men det er samtidig upraktisk av Nokia å fjerne en teknologi som fortsatt brukes av mange."

 

dette er feil når det gjelder datamaskiner! det følger med USB kabel, og med hjelp medfølgende programvare (NOKIA PC suite) , er det ingen problem og komme seg på nett. Kjører selv med en laptop lagd før bluetoothen's tid og en 6630 = null problem å koble seg på nett!

 

Legg merke til "kommunisere trådløst"

Endret av eaXoN
Lenke til kommentar
EN fin test! men en stor feil!

sitat ifra test "Skal du koble datamaskinen til N70, så må datamaskinen ha blåtann. N70 har nemlig ikke infrarød, en trend vi har sett komme siden 7610. Dette fører til at N70 ikke kan kommunisere trådløst med eldre PDAer, datamaskiner og mobiltelefoner uten blåtann. Sistnevnte blir heldigvis stadig mindre vanlig, men det er samtidig upraktisk av Nokia å fjerne en teknologi som fortsatt brukes av mange."

 

dette er feil når det gjelder datamaskiner! det følger med USB kabel, og med hjelp medfølgende programvare (NOKIA PC suite) , er det ingen problem og komme seg på nett. Kjører selv med en laptop lagd før bluetoothen's tid og en 6630 = null problem å koble seg på nett!

 

Legg merke til "kommunisere trådløst"

5013925[/snapback]

 

Les hele sitatet!

Det står følgende i åpnings setningen "Skal du koble datamaskinen til N70, så må datamaskinen ha blåtann. "

dette kan tolkes på flere måter men jeg velger å tolke det slik at N70 ikke kan kommunisere med en eldre Laptop

Lenke til kommentar
N70 er 3G, W800 ikke. N70 er skikkelig solid mens W800 oser plastikk og ligner mest en "lekemobil".

 

Err - hva slags telefoner er det du har tatt på egentlig? :) Jeg har hatt min N70 i knappe to uker og den er den mest knirkete plast-telefonen jeg noen sinne har hatt. :)

 

W800 derimot er mindre, mer kompakt, og har et friskt utseende.

 

dette kan tolkes på flere måter men jeg velger å tolke det slik at N70 ikke kan kommunisere med en eldre Laptop

 

Vel, om du MÅ bruke bluetooth så kan du jo bare kjøpe en USB-enhet for det til PC'en din. Eller - bare bruk USB-kabelen som følger med i pakken til N70'en :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...