Gå til innhold

Oktober-oppdateringer fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye plunder med å bruke update.microsoft.com tjenesten har jeg sjelden opplevd. De fleste nedlastningene feilet, så jeg ble nødt til å lagre dem ned manuellt før jeg så installerte dem manuellt. Dette gjaldt de fleste oppdateringene men ikke alle.

 

På en annen Windows XP Home edition PC var jeg heldigere og fikk helst plunder med en av oppdateringene. Det var den samle oppdateringen for Internet Explorer.

 

Har Microsoft sinnsyk stor pågang på serverene sine rett etter at "patchene" slippes? Det kan jo tenkes i og med at alt er så forutsigbart med dato for det "store" slippet. Ellers kan det jo hende at den automatiske oppdateringen ikke forskyver brukerne som automatisk laster ned godt nok. Noen som kan bekrefte / avkrefte det siste?

 

Jeg liker å laste ned "plasterlappene" manuellt, men det er fint at "update"-funksjonen fungerer også. Den automatiske oppdateringen har jeg likevel alltid avslått.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Patchingen gikk som en drøm, maskina har ingen problemer etter restart i går, noen som veit helt eksakt hva disse patchene gikk ut på? Microsoft sier jo så lite rundt disse platrelappene sine atte.. :cry:

Lenke til kommentar
Så mye plunder med å bruke update.microsoft.com tjenesten har jeg sjelden opplevd. De fleste nedlastningene feilet, så jeg ble nødt til å lagre dem ned manuellt før jeg så installerte dem manuellt. Dette gjaldt de fleste oppdateringene men ikke alle.

 

På en annen Windows XP Home edition PC var jeg heldigere og fikk helst plunder med en av oppdateringene. Det var den samle oppdateringen for Internet Explorer.

 

Har Microsoft sinnsyk stor pågang på serverene sine rett etter at "patchene" slippes? Det kan jo tenkes i og med at alt er så forutsigbart med dato for det "store" slippet. Ellers kan det jo hende at den automatiske oppdateringen ikke forskyver brukerne som automatisk laster ned godt nok. Noen som kan bekrefte / avkrefte det siste?

 

Jeg liker å laste ned "plasterlappene" manuellt, men det er fint at "update"-funksjonen fungerer også. Den automatiske oppdateringen har jeg likevel alltid avslått.

4993396[/snapback]

 

Har også problemer med automatisk oppdatering.. Får prøve å laste de ned manuelt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...