Gå til innhold

Omtale av Black & White 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ein god omtale dette. Var vel omtrent sånn eg hadde rekna med at spelet kom til å bli. Trudde nok at spelet lovde litt for mykje.

 

Syns det var litt rart at spelet "bare" fekk 7/10 sidan det fekk så gode delkarakterar (det er jo bare varigheten som har fått 7, resten, inkludert kanskje det viktigaste spelbarheten, har fått 8 og 9).

 

Ein liten skrivefeil tilslutt:

Det fremmer læring at du må tilpasse ditt greske samfunn til en krabat som løper omkrig på lykkepiller.

Frå siste avsnitt under "Dobbel læring".

 

Edit:

Har du prøvd patchen til spelet? Vist ja, fjerna den nokon av feila du nevnte?

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Er varigheten det eneste som har noe å si , siden den bare fikk en 7/10 ?

Nei, det er ikke slik.

 

Sluttkarakteren er totalvurdering av spillet, ikke noe snitt av underkarakterene.

 

Sluttvurderingen min i dette tilfellet er 7/10, en sterk syver sådan.

 

Problemet er at jeg ikke kan legge ut om for eksempel spillbarhetskarakteren er svak eller sterk. Det blir litt knotete. :)

Lenke til kommentar
Ok omtale. Jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe spillet.

Kan du fortelle litt mer om kjæledyret? Vokser det? Hvordan, i tilfelle? Hva skjer egentlig når det dør?

Dyret vokser og forandrer seg akkurat som deg og meg: Med tid, næring og i forhold til miljøet rundt seg.

 

Når dyret dør i kamp vil det vekkes til live i en av dine byer etter en liten stund.

Lenke til kommentar

Jeg likte konseptet til spill nr 1, men det var så mange bugs og irritasjonsmomenter at jeg måtte gi opp spillet. Kanskje det var en patch som fikset alle irritasjonsmomentene mine, men så langt kom aldri jeg.

 

Hvorfor skal data-spill komme med så mange bugs :( Er jo ikke så mange på konsoll-spillene.

Lenke til kommentar
Så på et bilde at ulven fikk hvit pels i vinter-miljøet, som du sa. :) Hva kan dyret spise og kan det bli feit? Og hvis det blir stort i løpet av et level, restorer den seg til vanlig størrelse på neste level?

Vet ikke om jeg vil avsløre så mye mer, en del av spillopplevelsen er jo å finne ut av ting selv og bli overrasket.

 

Eller hva tror du? :)

 

Viser til tidligere svar at dyret vokser som meg og deg.

Lenke til kommentar

Omtalen ble forsåvidt veldig bra, men du snakket veldig mye om forgjengeren, som jeg aldri har prøvd, så jeg vet ikke helt om du anmeldte spillet som et eget spill eller et spill i forhold til forgjengerens suksess. Jeg er rimelig sikker på at spillet hadde fått minst 8 hvis det var helt nytt. Kanskje jeg tar feil, kanskje ikke. Det mest positive med omtalen var hvor godt alt var forklart og skildret og forstod mye av det du beskrev. Språkbruken var som vanlig bra.

Endret av Xs2n0n
Lenke til kommentar
Omtalen ble forsåvidt veldig bra, men du snakket veldig mye om forgjengeren, som jeg aldri har prøvd, så jeg vet ikke helt om du anmeldte spillet som et eget spill eller et spill i forhold til forgjengerens suksess. Jeg er rimelig sikker på at spillet hadde fått minst 8 hvis det var helt nytt. Kanskje jeg tar feil, kanskje ikke. Det mest positive med omtalen var hvor godt alt var forklart og skildret og forstod mye av det du beskrev. Språkbruken ar som vanlig bra.

 

Jeg omtaler hver tittel som et "eget spill". Men når det er en oppfølger må man nødvendigvis henvise til det materialet spillet faktisk bygger videre på.

 

Jeg forsøkte uansett å holde mengden av slike relevanser på et balansert nivå.

 

Om spillet hadde fått 8/10 om dette var eneren er godt mulig, men det er det altså ikke.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...