Gå til innhold

1000GB mail - gratis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kilogram: Jeg tror også jeg ville tatt påstanden om 1 TB med et kilogram salt. 1TB er jo verd minst 3000kr hvis vi tenker på HD-plass, og det tror jeg ikke er sansynlig de gir bort gratis.

Enda mer om de bryr seg om dataene dine og kjører de i en eller annen form for RAID, noe jeg regner med GMail gjør. :)

Lenke til kommentar

Det er neppe slik at dei har 1 TB per brukar i diskkapasitet. Det er berre lokkemat.

 

Dei reknar vel ikkje akkurat med at kvar brukar kjem til å bruke det. Dei får nok problem dersom kvar brukar byrjar å fylle opp mot 1 TB :)

 

Men så vidt eg høyrde er det begrensing på vedlegg på 10 MB, så å fylle opp 1 TB vil ta tid!

Lenke til kommentar
Har Google 2*[antal registrerte] GB med serverplass? Neppe. Desse astronomiske størrelsane på mailkontoleverandørar er berre skrytetal, kven har seriøst behov for 1TB eller 1GB for den saks skyld.

Ja som jeg har sagt mange ganger før, så tror jeg at Google hadde fått et problem om alle hadde fyllt opp kontoene sine.

Lenke til kommentar
Min 30 GB mail holder i massevis. 1000 GB er bare lokkemat, tenk at en vanlig epost med litt tekst er på 1 kb, hvor mange milliarder mailer må man motta for å fylle alt det opp?

Dessuten kan jeg sende mange 30 GB mail invitasjoner til meg selv og få 1 TB om jeg vil :!:

Fra 30gigs? Vil du sende meg en invite?

Lenke til kommentar
Min 30 GB mail holder i massevis. 1000 GB er bare lokkemat, tenk at en vanlig epost med litt tekst er på 1 kb, hvor mange milliarder mailer må man motta for å fylle alt det opp?

Dessuten kan jeg sende mange 30 GB mail invitasjoner til meg selv og få 1 TB om jeg vil laugh.gif

 

Invite til meg å?

 

 

Noen andre som har fått registrert seg på mailnation?

Lenke til kommentar

Gmail bruker jeg primært, og bruker da 10% av lagringskapasiteten. Bruker Gmail Drive til å laste opp småfiler. Det er to minus med Gmail; lite kapasitet hvis en skulle finne på å laste opp filmer o.l, og Gmail er også lagt opp slik at en ikke kan sende mer enn 10 mb pr. fil, så en må til å dele opp de store filene.

 

Registrerte meg på 30 gigs for å sjekke ut om en nettopp kan laste opp stører filer enn 10 mb og om de holder det de lover. Har såvidt prøvd tjenesten, og vil teste mer senere.

Men noe primærmail blir den nok aldri, for hva høres vel mest seriøst ut? [email protected] kontra [email protected].

 

Men hadde vært gøy å fått en invite til denne mail-tjenesten også, for å teste den på lik linje som jeg vil med 30gigs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...