Gå til innhold

Baksmell for Netcom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og når ialle dager har det blitt bekreftet at chess-kundene vil bli overflyttet til netcoms nett?

 

Dette er bare SPEKULASJONER fremdeles.

 

Digi.no vet kanskje ikke bedre, men amobil.no burde ha såpass kildekritikk at de burde droppet dette fra sin artikkel :).

 

I tillegg en liten skriveleif.

 

"Netcom blir på sin side tvunget til å senke prisen med 10 øre, og kan ikke en minuttpris på mer enn 91 øre."

 

Skal vel være "kan ikke kreve en" :)

Lenke til kommentar

Jeg er chess kunde på netcoms nett/dekning. Gikk fra Netcom kunde til Chess kunde i sommer, og havnet først på telenors nett hvor jeg hadde mye trøbbel og byttet til netcoms nett/dekning.

 

Men såvidt jeg ser har det ingen betydning hvilket nett/dekning jeg er på så lenge jeg betaler Chess sine priser og nettet har god dekning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Heisann

 

Er enig i at det kan oppfattes som litt bastant å si at markedsandelen VIL øke. Har forandret dette til et mer moderat VIL KUNNE øke.

 

I alle tilfelle er det en kjensgjerning at TeliaSonera ønsker at så mange Chess-kunder som mulig skal flytte over på deres (Netcoms) nett. Og jeg vil nok sette en knapp på at kundene heller må be aktivt om å få beholde Telenor-dekningen sin enn motsatt. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...