Gå til innhold

Ny 30 GB webmailtjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er mulig å sende store vedlegg, så er det noe å tenke på. Men sånn jeg bruker gmail kontoen min så øker tilgjengelig plass fortere enn brukt plass ;)

 

Sida dems var forøvrig ganske kjapp, noe som lover godt. Gmail er møkkatreigt i forhold, men så kan det ha noe med at gmail har et par flere medlemmer akkurat nå!

Lenke til kommentar
NOE overkill! Hvorfor kan man ikke få sånt til å ha hjemmesider på?

Fordi selskapet vil at du ikke skal fylle opp, men "bare" ha muligheten til noe som du aldri vil benytte. Jeg er ganske sikker på at google og dette selskapet ville fått problemer om alle brukerene fyller opp innboksene sine. De "satser" på at folk ikke utnytter plassen. Men som du sier, det hadde vært kjempefint med plass til hjemmesider på slikt. Er det noen som har funnet på en lur måte å bruke denne plassen til hjemmeside?

Lenke til kommentar

Joda det er nok slike invitasjons greier her også - foreløpig:

 

"Sorry, we're currenly only allowing registrations by invitation only.

 

Find a friend who has a 30gigs.com account and ask them to send you an invite."

 

Etter hva jeg har hørt er det max 2,5 MB vedlegg... Kan ikke garantre at det stemmer...

Lenke til kommentar
Joda det er nok slike invitasjons greier her også - foreløpig:

 

"Sorry, we're currenly only allowing registrations by invitation only.

 

Find a friend who has a 30gigs.com account and ask them to send you an invite."

 

Etter hva jeg har hørt er det max 2,5 MB vedlegg... Kan ikke garantre at det stemmer...

Jeg mente mailnation, ikke 30gigs.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...