Gå til innhold

Røfft blir billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt useriøst å skrive om en mobil som enda ikke er presentert, selv om CZ-siden la dem ut på mandag. (ulovlig også selvsagt, da alle som mottar prototyper er underlagt en Confidential-avtale).

 

Feil kilde var det også...

Useriøst? Det er da overhodet ikke useriøst å skrive om en mobil som ikke er presentert enda. Det er ofte da nyheten er hot'est, hvis det er riktig ord. Har heller ikke sett deg reagere når Amobil har skrevet om ikke-presenterte SE-mobiler, og du har jo selv gitt informasjon om slike mobiler som ikke er presentert her på forumet.

 

Uansett, til saken. Jeg synes denne mobilen virker flott, i likhet med sin lillebror C75. Jeg håper de gjør den like støtsikker og gjennomført som M75. Bra av Siemens det her, og flott at Amobil dekker Siemens :)

Lenke til kommentar

Ser gjerne at amobil presenterer mobiler som ikke har blitt vist frem til pressen ennå. Rykter om mobiler og slikt syns jeg er bare bra å ha med her.

 

Men begynner å bli litt lei siemens som papir lanserer så mange mobiler på så kort tid, men ingen som har blitt lansert ennå. Syns siemens burde være raskere med å lansere mobiler, dette går for tregt!

Lenke til kommentar

rakib: du synes det er morro, men det er likevel ulovlig (og særdeles uetisk).

 

Bildet av denne mobilen på tyske Telefon-Treff måtte fjernes etter mail fra Siemens. Samme skjedde da mobil.se måtte fjerne bildene av W900.

 

Men er opp til Amobil selv om de vil fremstå som seriøse eller ikke...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...