Gå til innhold

Demo av Call of Duty 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er enspillerdelen? Er det fremdeles slik at dine lagkamerater nærmest er udødelige?

Folk dør i fleng i demoen. Det kan godt hende at det er noen nøkkel-medspillere i fullversjonen som ikke dør, men jeg la ikke merke til noe sånn i demoen nei.

 

Men jeg må si at dette var fantastisk. Skikkelig god, scriptet action i COD-style.

Intens action, med masse eksplosjoner og masse skyting. Deilig. ^Thomas^, om du ikke likte COD1 tror jeg ikke du bør prøve på dette heller, for dette er gjennomsyret av scripting (på godt og vondt).

 

Grafikken her er bare nydelig, og så er den jo så intet-krevende! Fyrte opp grafikken en del og det gikk glatt hele tiden.

Det eneste jeg har å si på denne demoen som er teit, og som egentlig gjør meg veldig irritert, er at jeg ikke ser snurten til ragdoll-fysikk!

Folk dør fortsatt på fem-ti forskjellige måter! Hvorfor har de ikke lagt til ragdoll-fysikk når de skryter sånn av at de har sin helt nye motor og sånn? De kunne jo bare implementert fysikken i motoren, kunne de ikke?

Irriterende altså, at et så stort spill fra en så rik utvikler (og utgiver) ikke skal ha fysikk, når selv middelmådige spill nå til dags har det!

 

BTW: Digga den scenen hvor han fyren sto og sparak inn døra, for så å bli revet i filler av den MG42'en som sto plassert på andre siden. "Noooooo!" tenkte jeg, og lempa inn en granat. :D

 

EDIT: MG42 var det ja.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Har de ikke lagt fysikk inn i spillet? Latterlig.

Nei, de har ikke det.

Hadde dette liksom vært et spill fra en ganske fattig utvikler som presses av utgiveren, hadde jeg skjønt det.

Men nå er det jo ikke sånn. Utvikleren av COD2 er jo styrtrik, blant annet pga. COD1, og som om ikke det var nok, så har de i tillegg har utviklet sin helt egen grafikkmotor... Det blir bare for teit.

 

Slike spill (altså FPS) "må" liksom ha ragdoll-fysikk. Vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare sånn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...