Gå til innhold

Stort og bredt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiller meg tvilende til at den 24" skulle være så billig. Håper ikke at de sparer penger på panelet. HP har jo såfall i USA gått kraftig ned i pris på sine gode 23". De bruker det samme panelet som i Apple sine skjermer og er mye billigere. ca 7800 eks moms for HP sine og (NOK 10.792,00 ekskl. mva.) for apple sine. Det er en stor forskjell det. Håper det kommer noen pris nedganger snart me want a 23" skjerm sikle sikle :dribble:

Lenke til kommentar
Prisen på 24"-eren er nok feil ja. De fleste Wide 23-24"-ere ligger på rundt 11.000 (Dell)-13.000 (Apple), gjør de ikke?

Dell sin har kostet 1000 dollar for ikke lenge siden (6500 nok) i USA og på samme tid kostet den 8500 her. En kamerat av meg kjøpte den og dagen etter kostet den 10500. Kanskje dell har leveringsproblemer?

Lenke til kommentar
er det noen av dere som faktisk vuderer 24 tommer som vanelig pc skjerm? det blir da ALT for svært.. bra som film skjerm da..

Det er en smaksak. Nå er jeg vant til 20 tommer med 1600x1200 og kan ALDRI tenke meg noe mindre enn det. Samme blir det med en 24 tommer skjerm. Mens jeg skriver dette sitter jeg foran PC'n til en venn av meg og hun har bare en 17 tommer LCD, og det er uvant det! Knøtt liten :p

Lenke til kommentar
er det noen av dere som faktisk vuderer 24 tommer som vanelig pc skjerm? det blir da ALT for svært.. bra som film skjerm da..

Sitter selv på 23" skjerm til vanlig. Holdte på å le meg ihjel når jeg kom hjem til min gamle 17" LCD :p

 

Uansett. Lurer veldig på hvilket panel de bruker her. Kan jo for alt vi vet være samme panel som dell sin 2405 bruker. Samsung rater jo selv det panelet til 8ms, og kanskje Acer har klart å få det enda lavere på grått-grått. Poenget er at man ikke vet, og det er vel ikke mange som produserer så store widescreenpaneler enda (selv om det kanskje har endret seg nå da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...