Gå til innhold

1 million Opera-nedlastinger på 2 dager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva jeg gjør feil, men det virker for meg som at det tar lengre tid å surfe i Opera enn f.eks i IE.

 

Tiden det tar fra jeg trykker på en link og til siden er ferdig nedlasta, er lengre i Opera enn i IE.

 

Hvilke innstillinger er det jeg ikke har konfigurert riktig siden det er sånn?

(Hvis noen lurte på nettlinja, er ikke den flaskehals på noen måte. 100mbit inn/ut)

 

Jeg bruker Opera som default browser, og elsker den. Har jeg gjort de siste 2 årene elns :)

Men det er litt irriterende at IE (og faktisk også Firefox) virker som de er raskere.

 

Anyone know what Im doing wrong?

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Dæven! :dribble: Vel fortjent av Opera, synes de har laget en perfekt nettleser, eneste minus er at IRC-klienten har bildesmilies, det synes jeg en IRC-klient kan være uten.

 

Kan riktignok bruke mIRC, men da detter jeg ut av internett hele tida, og dessuten åpner jo Opera alle IRC-vinduer ved oppstart akkurat som tabs, og det er jo bra! :)

 

Reklamen har aldri brydd meg, men det er jo alltid fint å få den bort. :) Hadde jeg brydd meg nok har jo pappa kjøpt Opera 2 ganger (på 7.54 og 8.0), så jeg kunne jo bruke lisensen hans om jeg hadde trengt det. :)

Lenke til kommentar

Det er bra at det er så mange som laster ned, og forhåpentligvis er det enda flere som slutter med ie nå.

Brukte jo selv Opera før, med reklame, men sakte men sikkert gikk jeg over til firefox, brukt det en god stund nå og tviler på at jeg skifter tilbake til Opera bare fordi reklamen er borte nå.

Lenke til kommentar
Hm.. får logget inn, men etterfølges av evig "loading..." screen.

Det skjer stadig vekk i Firefox også. Trykk F5, eller hvis ikke det fungerer lukker du taben og åpner en ny med Gmail.

Aldir skjedd med Firefox... men der bruker/brukte jeg Gmail noifier ext.

Jeg bruker Firefox og Google Talk (Gmail Notifier inkludert), og her skjer feilen stadig vekk. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva jeg gjør feil, men det virker for meg som at det tar lengre tid å surfe i Opera enn f.eks i IE.

 

Tiden det tar fra jeg trykker på en link og til siden er ferdig nedlasta, er lengre i Opera enn i IE.

 

Hvilke innstillinger er det jeg ikke har konfigurert riktig siden det er sånn?

(Hvis noen lurte på nettlinja, er ikke den flaskehals på noen måte. 100mbit inn/ut)

 

Jeg bruker Opera som default browser, og elsker den. Har jeg gjort de siste 2 årene elns :)

Men det er litt irriterende at IE (og faktisk også Firefox) virker som de er raskere.

 

Anyone know what Im doing wrong?

Noen som har et forslag til hva jeg kan ha gjort feil? :)

 

EDIT: gmail funker fint i opera hos meg iallfall. :)

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...